  • 21. Data: 2009-02-13 20:03:32
    Temat: Re: Motomotion (komis w Warszawie) banda oszustów
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 13 Feb 2009 16:30:00 +0100, <k...@g...com> wrote:

    > Nikt mnie nie zastraszał. Tomek poinformował mnie, że jeżeli nie
    > przeproszę Motomotion na forum publicznym - wytoczy mi proces.
    > Jego prawo - tu nie mam pretensji.

    Oczywiście, każda firma ma prawo informować klientów mówiących o niej
    niekorzystne opinie o tym, że wytoczy im proces.

    Każdy też ma prawo do sformułowania własnej opinii o takiej firmie. Ja,
    na przykład, już mam swoją.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 22. Data: 2009-02-13 20:37:11
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-13 16:30:00 +0100, k...@g...com said:

    > Nikt mnie nie zastraszał. Tomek poinformował mnie, że jeżeli nie
    > przeproszę Motomotion na forum publicznym - wytoczy mi proces.

    Szkoda żeś taki lękliwy... Chętnie bym się przekonał, jak w praktyce
    wygląda sprawa o pomówienie w internecie (choć osobiście nie sądze, aby
    do sprawy doszło).
    ;-)

    Swoją drogą - trochę pohisteryzowałeś z tą "miną", inna sprawa, że z
    tego co napisałeś, nieźle Cię na serwisie skroili (zakładając że
    przypadkiem nie zapomniałeś o czymś wspomnieć). Ty byłeś naiwny, oni
    tak nie do końca szczerzy, ale straszenie sądem, zamiast publicznego
    sprostowania w postaci rzeczowej dyskusji, to dla rzeczonej firmy
    urocza kompromitacja. A archiwum tutaj pamiętliwe jest :->

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 23. Data: 2009-02-13 20:52:16
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 2/13/09 9:37 PM, de Fresz wrote:

> [...]
    > sprostowania w postaci rzeczowej dyskusji, to dla rzeczonej firmy urocza
    > kompromitacja. A archiwum tutaj pamiętliwe jest :->

    bystrzak jestes

  • 24. Data: 2009-02-13 21:56:10
    Od: k...@g...com

    I jeszcze raz - po konsultacji z prawnikiem:

    Jako klient komisu MotoMotion z siedzibą w Warszawie przy ulicy
    Połczyńskiej 113 przepraszam MotoMotion, Pana Tomasza Liperta za
    naruszenie dóbr osobistych poprzez pomówienie i narażenie na utratę
    zaufania publicznego. Treść komentarza do transakcji zawartej między
    nami - którego jestem autorem, jest nieprawdziwa i nie ma odniesienia
    do rzeczywistości. Przepraszam MotoMotion za wszelkie niedogodności
    wynikłe z powodu wystawienia przeze mnie nieprawdziwego, oszczerczego
    komentarza.

    Pozdrawiam,
    Klientmotomotion

  • 25. Data: 2009-02-13 22:25:39
    Od: "JK" <p...@p...onet.pl>

    c.googlegroups.com...
> [...]

    >do rzeczywistości. Przepraszam MotoMotion za wszelkie niedogodności
    >wynikłe z powodu wystawienia przeze mnie nieprawdziwego, oszczerczego

    No cóż - takie to trochę naciągane.
    A nie wydaje Ci się, że dopiero teraz się podkładasz.
    Potwierdzając wszem i wobec, że szkalowałeś - do tej pory mogłeś się bronić,
    że tak było.
    Ale teraz ...
    ???

    Pozdrawiam - JK.

  • 26. Data: 2009-02-13 23:38:02
    Od: piomay <p...@r...pl>

    k...@g...com pisze:
> [...]
    > do rzeczywistości. Przepraszam MotoMotion za wszelkie niedogodności
    > wynikłe z powodu wystawienia przeze mnie nieprawdziwego, oszczerczego

    ROTFL

    czyli po pijaku napisales bzdury i nigdy nie byles klientem motomotion ?
    czy jestes dzieciakiem ktory po pijaku napisal co mysli, ale na trzezwo
    boi sie do tego przyznac?

    ja pierdole jaka jazda...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 27. Data: 2009-02-14 00:02:03
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 14 Feb 2009 00:38:02 +0100, piomay <p...@r...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    >
    > czyli po pijaku napisales bzdury i nigdy nie byles klientem motomotion ?
    > czy jestes dzieciakiem ktory po pijaku napisal co mysli, ale na trzezwo

    Stara metoda "mamy więcej pieniędzy na prawników niż Ty", ale do tej pory
    kojarzę ją ze Stanów a nie z Polski. Oh well, cywilizacja idzie. :->

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 28. Data: 2009-02-14 07:43:59
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "(pj)" <p...@w...pl> wrote:

    >Przeproś jeszcze za śniezyce na południu,

    Sklonny bylbym sie tego domagac. Ktos musi byc temu winien.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 29. Data: 2009-02-14 13:16:06
    Od: solo <r...@i...eu>

    k...@g...com pisze:
> [...]
    > do rzeczywistości. Przepraszam MotoMotion za wszelkie niedogodności
    > wynikłe z powodu wystawienia przeze mnie nieprawdziwego, oszczerczego

    Rany jaki ty płochliwy. Sądy nie są takie straszne, a powiem Ci, że
    właściciel komisu 5 razy by sie zastanowił czy warto kierować taką
    sprawe do sądu bo dla niego nie łatwo by było wygrać, a do tego na
    dzieńdobry on ponosi wszelkie koszty. Nawet jak nie zatrzymałes
    rachunków to są ludzie którzy wymieniali Ci w/w rzeczy.
    Ja wraz ze znajomymi jak spotkamy się z sytuacją gdzie nieuczciwy
    sprzedawca próbuje nam szrot sprzedać zawsze go obsmarujemy na grupie i
    gdzie tylko się da.
    Opisuje to co widziałem, to co przeżyłem i nikt mi tego nie zabroni, a
    tym bardziej nie zastraszy.

    P.S. Teraz już nie ważne co byś nie pisał i tak twoj post odniósł
    skutek, ponieważ wiekszość (jak nie wszyscy), którzy to przeczytali będą
    omijać ten komis z daleka.

    Pzdro Solo R1 + Junak (prawie gotowy:)

  • 30. Data: 2009-02-14 14:51:26
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    k...@g...com pisze:
    > I jeszcze raz - po konsultacji z prawnikiem:
    > [...]
    > Pozdrawiam,
    > Klientmotomotion

    Ty, no ile razy bedziesz przepraszał? Nudny zaczynasz byc...
    Przeproś jeszcze za śniezyce na południu, światowy kryzys i koklusz.

    p.s. A tzw. wizerunek - wp***u!

    --

    pozdr
    pj