  • 11. Data: 2009-01-24 07:51:25
    Temat: Re: Motomotion (komis w Warszawie) banda oszustów
    Od: k...@g...com

    > Pisal kiedys jakie: "okazyjny" Bandi 650. Poltoraroczny, za 14500.
    > "Niemlody" zas oznacza w narzeczu kolegi 27 lat. Nalezaloby sprawdzic
    > polki. Wszystko w archiwum.

    O i owszem. Nie wiem skąd wziąłeś 27 lat, bo 30 kończę za kilka dni -
    ale miło mi :)
    Okazyjny Bandit to w'g mnie motocykl, który wszystkie "niesprawne"
    części ma wymienione. Tak czy siak - nie wydaje mi się, żebym napisał
    coś niezgodnie z prawdą.

  • 12. Data: 2009-01-24 08:07:43
    Od: k...@g...com

    > Pisal kiedys jakie: "okazyjny" Bandi 650. Poltoraroczny, za 14500.
    > "Niemlody" zas oznacza w narzeczu kolegi 27 lat. Nalezaloby sprawdzic
    > polki. Wszystko w archiwum.

    27 lat to było 3 lata temu :(

    Co do okazyjności - nie mam uwag, bo motocykl - fakt kupiony był w
    kiepskim stanie, ale wymieniłem wszystko o czym pisałem i zrobiłem
    laserowe badanie ramy, więc nie wiem do czego pijesz?

  • 13. Data: 2009-01-25 10:02:41
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "marider" ...

    > No pacz Pan a moja R1 ma prawie 21 tysi nakrecone i naped tak gdzies w
    > polowie stoi (oryginalny). Chyba bije rekord :)

    no i od razu widac, ze nie wiesz o czym piszesz.

    --
    T.F.

  • 14. Data: 2009-01-25 11:26:30
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > "Niemlody" zas oznacza w narzeczu kolegi 27 lat.

    Kefiru :) On ma racje, bo to nie mlody wiek, tylko mlodzienczy :)
    Ale juz doroslym preclom moze po piwo latac.

    pozdrawiam, Leszek

  • 15. Data: 2009-01-25 13:31:31
    Od: marider <m...@g...pl>

    T.F. pisze:
    > "marider" ...
    >
    > no i od razu widac, ze nie wiesz o czym piszesz.

    OK, nie doczytalem a moze ktos dopisal ;) Co nie zmienia faktu ze
    smiesza mnie teksty ze jak ma ktos najechane 20 tysi nawet jesli robi
    tyle w ciagu roku to zaraz musi pol motocykla zmieniac. No ale ja sie
    nie znam i malo robie km ostatnio ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 16. Data: 2009-01-25 18:38:17
    Od: Arni <a...@n...spam>

    marider pisze:
    > Pzdr
    > PS: obeznanych z motocyklami pracownikow i doradcow technicznych maja
    > serwisy Suzuki. Doswiadczenie kosztuje, glupota i naiwnosc rowniez.
    > Nastepnym razem bedziesz ostrozniejszy przy zakupie motocykla, zapewniam.

    czytanie ze zrozumieniem jest w cenie?
    primo: to był mechanik z Suzuki
    secundo: taki był obeznany ze dał dupy.
    zanim zaczniesz prawic morały sprawdz, ze kupujący zabezpieczył sie jak
    mogł.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 17. Data: 2009-01-26 07:48:37
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <k...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
> [...]

    > Okazyjny Bandit to w'g mnie motocykl, który wszystkie "niesprawne"
    > części ma wymienione. Tak czy siak - nie wydaje mi się, żebym napisał

    Meakupa: wiek wzialem z posta sprzed 2,5 roku ;)
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/msg/
    d0d2e8efd3046064?
    Wedle motocykla zas popelniles pare tzw "szkolnych" bledow i miales nieco
    pecha.
    Kosztowna nauka lecz juz Twoja.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 18. Data: 2009-02-13 11:44:52
    Od: k...@g...com

    Z innego loginu, ale to ja - Klientmotomotion - założyciel Topicu:
    [size=18]Niestety,
    z racji braku jakichkolwiek dokumentów za naprawy którymi mógłbym
    dochodzić podeprzeć swoją historię muszę wycofać swojego posta. Na
    mocy ustaleń mailowych z Tomaszem Lipertem - usuwam wszystkie napisane
    informacje, które napisałem o Motomotion i przepraszam ich na na forum
    publicznym.
    Nie zależy mi na postępowaniu przeciw mnie i bujaniu się po sądach tak
    więc przepraszam najmocniej firmę motomotion za oczernianie ich na
    forum publicznym. W głupi i beszczelny sposób chciałem popsuć ich
    opinię. PRZEPRASZAM MOTOMOTION ZA TEGO POSTA. USUNĄŁEM Z NIGO
    WSZYSTKIE SWOJE WPISY. TO CO PO ZŁOŚCI NAPISAŁEM JEST KOMPLETNĄ
    BZDURĄ. NIE WIEM CO MNIE PODKUSIŁO. PRZEPRASZAM MOTOMOTION,
    PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM MOTOMOTION, PRZEPRASZAM
    Z POWAŻANIEM KLIENT MOTOMOTION[/b]

  • 19. Data: 2009-02-13 15:24:07
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    k...@g...com wrote:
    > mocy ustaleń mailowych z Tomaszem Lipertem - usuwam wszystkie napisane
    > Z POWAŻANIEM KLIENT MOTOMOTION[/b]
    No Po tym poscie na 100% nic u nich nie kupie. Nie dosc nie daja ciala
    to jeszcze zastraszaja.

    Pozdr

    Marek

  • 20. Data: 2009-02-13 15:30:00
    Od: k...@g...com

    > No Po tym poscie na 100% nic u nich nie kupie. Nie dosc nie daja ciala
    > to jeszcze zastraszaja.

    Nikt mnie nie zastraszał. Tomek poinformował mnie, że jeżeli nie
    przeproszę Motomotion na forum publicznym - wytoczy mi proces.
    Jego prawo - tu nie mam pretensji.
    Nie lubię bujać się po sądach, mój moto jest sprawny, nie mam żadnych
    dowodów - więc przepraszam i tyle.