  • 71. Data: 2010-03-31 15:08:59
    Temat: Re: Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisał w
    wiadomości news:hovfk6$jdr$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jak rowniez pisanie o nieustepowaniu miejsca i specjalnym blokowaniu.
    A to pewnie ja pisalem o nieustepowaniu, i glosy tez slyszysz zapewne.

    Zieeeew PLONK

  • 72. Data: 2010-03-31 15:15:38
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Bartek Kacprzak pisze:
    > Alez moj drogi , moja samoocena sie nie przejmuj :)
    > Poki co, przy waszej zawisci i nastawieniu wobec motocyklistow, mam niezly
    > ubaw.

    Hmm... zawiści? Zastanawiam się, czego miałaby ta zawiść dotyczyć?
    Mnie osobiście na żaden motocykl nie spieszno - jechałem raz czy dwa,
    ale sam dźwięk wykręca bebechy, nie mówiąc o reszcie komfortu, dziękuję...

  • 73. Data: 2010-03-31 15:26:46
    Temat: Re: Motocyklista przejechal 8 km; uzbieral 180 punktów
    Od: amos <g...@g...com>

    On 31 Mar, 14:16, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> wrote:
    > "amos" <g...@g...com> wrote

    > W celu przypomnienia jelopom, ktorzy do zauwazenia motocykli w lusterkach
    > musza miec przypomnienie, zeby lepiej patrzyli tez do przodu.

    Dobra, mam to ;) Ale tak naprawde to chyba walka z wiatrakami.

    Tego typu kierowcy z duzym prawdopodobienstwem wjada Ci w dupe gapias
    sie na Twoj napis, zamiast w lusterka i przed siebie.

    --
    amos

  • 74. Data: 2010-03-31 16:16:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hovhtr$l19$1@news2.ipartners.pl...

    > Hmm... zawiści? Zastanawiam się, czego miałaby ta zawiść dotyczyć?

    Wiesz, kolega Kacprzak pewnikiem sadzi, ze dwa kolka powoduja, iz swiat go
    podziwia - stad te chore koncepty.

  • 75. Data: 2010-03-31 19:58:00
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "amos" <g...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Dobra, mam to ;)

    No to sie ciesze :-)

    > Ale tak naprawde to chyba walka z wiatrakami.

    Alez oczywiscie. Rowniez w odniesieniu do widocznosci moto.

    > Tego typu kierowcy z duzym prawdopodobienstwem wjada Ci w dupe gapias
    > sie na Twoj napis, zamiast w lusterka i przed siebie.

    Wczoraj taki z choroba kregoslupa uniemozliwiajaca skrecenie glowy do
    lusterka probowal mnie wypchnac na pas zieleni, zmieniajac pas, gdy mialem
    maske na wysokosci jego drzwi. A jak do niego podjechalem z prawej przed
    swiatlami i powiedzialem przez okno, co mysle - zupelnie nie wiedzial, o co
    mi chodzi i co sie stalo...

    --
    Axel

  • 76. Data: 2010-04-02 18:12:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 11:33:16 +0200, fv napisał(a):

    > Nie troluj ;-)

    Nie trolluje ;0 Sam ongiś tak kiwałem policmajstrów ;)

    --
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)