  • 61. Data: 2010-03-31 12:36:10
    Temat: Re: Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisał w
    wiadomości news:hour9o$fg7$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Chocby tu:
    > "Taa. Kazdego motocykliste, ktorego ostatnio widzialem, raczej nie mozna
    > zaliczyc do grupy jadacych normalnie. Kazdy zapiernicza i skacze z pasa
    > na pas. Najlepszy byl ojciec z dzieckiem. Pedziel i robil slalom
    > pomiedzy samochodami.
    > __castrol"

    I to __catrolowi odpowiadasz, ze nie ma pisac o wszystkich? Jego nawet w tym
    watku nie widze.

    > albo tu:
    > "Masz szczęście.
    > Dzisiaj między Ursynowem a Mokotowem: 6 i żaden nie jechał normalnie.
    > --
    > Bydlę"

    "Dzisaj 6" to wszyscy? BTW tego tez nie widze, bys mu w tym watku
    odpowiadal.

    > wiec badz uprzejmy nie pitolic, ok?

    Zapamietales sobie jakies wypowiedzi i od teraz ktokolwiek wrzuci linka, ze
    jakis motocyklista szaleje, kojarzy Ci sie z atakiem na wszystkich
    motocyklistow? To sie nazywa paranoja.

    > BTW to twoje pisanie sprawia, ze trudno cie zrozumiec.

    Staralem sie dostosowac pisownie do "sily Twoich argumentow". Lecz sie
    chlopie glowie poki mozesz, bo Ci serce wysiadzie.

  • 62. Data: 2010-03-31 12:39:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hov7jc$gll$1@news2.ipartners.pl...

    > Ale co w tym dziwnego, że na jakimś tam odcinku zauważył 6 motocyklistów
    > i każdy z powyższych 6 sztuk jechał bardziej agresywnie niż samochody?
    > Przecież to jest nie tylko możliwe ale i dość prawdopodobne.
    > Oczywiście, zdarzają się też jadący zupełnie spokojnie, ba, czasem
    > nawet dwóch czy trzech pod rząd! Więc na pewno nie wszyscy są be.

    A nawet ustapia pasa. Kolega Kacprzak ma po prostu problem - najwyrazniej
    niskiej samooceny, normalni ludzie nie reaguja w ten sposob.

  • 63. Data: 2010-03-31 12:43:58
    Od: amos <g...@g...com>

    On 31 Mar, 11:35, "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> wrote:
    > Jak nie jestes w stanie rozumiec slowa pisanego, to nie odpisuj na posty...

    Wiec wyjasnij prosze, w jakim celu zrobiles sobie na zderzaku ten
    genialny napis?
    W moim rozumneniu to jakas cieta riposta wobec zlych motocyklistow,
    ktorzy naklejaja sobie na auta nalepki przypominjace udziom aby
    patrzyli w lusterka.

    --
    amos

  • 64. Data: 2010-03-31 12:53:22
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    > A nawet ustapia pasa. Kolega Kacprzak ma po prostu problem - najwyrazniej
    > niskiej samooceny, normalni ludzie nie reaguja w ten sposob.
    Alez moj drogi , moja samoocena sie nie przejmuj :)
    Poki co, przy waszej zawisci i nastawieniu wobec motocyklistow, mam niezly
    ubaw.
    z jednej strony czesc z was ma w dupie PoRD i traktuje go wybiorczo, z
    drugiej za to samo jestescie w stanie ukrzyzowac jezdzacych na motocyklach.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 65. Data: 2010-03-31 12:59:12
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    > I to __catrolowi odpowiadasz, ze nie ma pisac o wszystkich? Jego nawet w
    > tym watku nie widze.
    A to juz jest twoj problem, nie moj.

    > "Dzisaj 6" to wszyscy? BTW tego tez nie widze, bys mu w tym watku
    > odpowiadal.
    Alez drogi Watsonie, pomysl, bo to sa tylko przyklady, wiecej nie chce mi
    sie szukac. Z 6 widzianych tego dnia to jednak wszyscy z widzianych przez
    niego, jakbys zaklinal rzeczywistosc tego nie zmienisz.

    > Zapamietales sobie jakies wypowiedzi i od teraz ktokolwiek wrzuci linka,
    > ze jakis motocyklista szaleje, kojarzy Ci sie z atakiem na wszystkich
    > motocyklistow? To sie nazywa paranoja.
    Gowno prawda, paranoje to ma kilka osob wrzucajacych tu linki z
    wiadomosciami o motocyklistach na grupe.
    Zajrzyj na pl.rec.moto tam sie nikt nie podnieca linkami o samochodziarzach
    naruszajacych przepisy.

    > Staralem sie dostosowac pisownie do "sily Twoich argumentow". Lecz sie
    > chlopie glowie poki mozesz, bo Ci serce wysiadzie.
    Och, ta twoja troska o moje zdrowie i samopoczucie jest wzruszajaca.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 66. Data: 2010-03-31 13:51:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisał w
    wiadomości news:hov9o3$6f2$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Alez moj drogi , moja samoocena sie nie przejmuj :)
    > Poki co, przy waszej zawisci i nastawieniu wobec motocyklistow,

    Czego przejawem jest pisanie o ustepujacych pasa motocyklistach itp.

    > mam niezly ubaw.

    Taaa...

    > z jednej strony czesc z was ma w dupie PoRD i traktuje go wybiorczo, z
    > drugiej za to samo jestescie w stanie ukrzyzowac jezdzacych na
    > motocyklach.

    Łomatko...

  • 67. Data: 2010-03-31 14:02:44
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisał w
    wiadomości news:hova2u$78a$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > sie szukac. Z 6 widzianych tego dnia to jednak wszyscy z widzianych przez
    > niego, jakbys zaklinal rzeczywistosc tego nie zmienisz.

    Klopot w tym, ze skoro musisz szukac, dowod to Twojego pojebania jest -
    trzeba byc skrajnym idiota by zarzucac komus cos, co kto inny napisal w
    zupelnie innym watku.

    > Gowno prawda, paranoje to ma kilka osob wrzucajacych tu linki z
    > wiadomosciami o motocyklistach na grupe.
    > Zajrzyj na pl.rec.moto

    Zeby jako i Ty burdy wszczynac? Kolega nie na polowanie tu zdaje sie
    przybyl.

    > tam sie nikt nie podnieca linkami o
    > samochodziarzach naruszajacych przepisy.

    Alez skad, same superlatywy.

    Podpowiem Ci: swiat sie nie dzieli na samochodziazy i motocyklistow - ten
    podzial jest w Twojej rozemocjonowanej, poszukujacej wsparcia w grupie
    glowce.

    EOT

  • 68. Data: 2010-03-31 14:16:34
    Temat: Re: Motocyklista przejechal 8 km; uzbieral 180 punktów
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "amos" <g...@g...com> wrote

    > Wiec wyjasnij prosze, w jakim celu zrobiles sobie na zderzaku ten
    > genialny napis?

    W celu przypomnienia jelopom, ktorzy do zauwazenia motocykli w lusterkach
    musza miec przypomnienie, zeby lepiej patrzyli tez do przodu.

    --
    Axel

  • 69. Data: 2010-03-31 14:33:43
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    > Czego przejawem jest pisanie o ustepujacych pasa motocyklistach itp.
    Jak rowniez pisanie o nieustepowaniu miejsca i specjalnym blokowaniu.

    Taa...

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 70. Data: 2010-03-31 14:37:15
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    > Klopot w tym, ze skoro musisz szukac, dowod to Twojego pojebania jest -
    > trzeba byc skrajnym idiota by zarzucac komus cos, co kto inny napisal w
    > zupelnie innym watku.
    Zdaje mi sie, ze to ty nie widziales takich postow.:)

    > Zeby jako i Ty burdy wszczynac? Kolega nie na polowanie tu zdaje sie
    > przybyl.
    Burdy? A gdzie ty widzisz jakas burde tutaj?

    Blad, moj drogi, blad w zalozeniach.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99