  • 11. Data: 2011-09-16 20:00:19
    Temat: Re: Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2011 19:01, Kuba (aka cita) pisze:

    > ps. a czy tu dało sie wyhamować, czy nie - trudno ocenić prędkość i tą
    > nawierzchnie... genealnie hamowanie motocyklem nie jest tak łatwe jak
    > samochodem.

    Wiem, bo jak koło się zablokuje, to leżysz.

    Ale bez przesady... Ile on mógł jechać? Gdzie są ci miszcze od radaru w
    oczach? ;->

  • 12. Data: 2011-09-16 20:18:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2011 18:40, Bydlę pisze:

    > Bo kierowca nie potrafił posługiwać się pojazdem, ani myśleć.

    Myśleć potrafił - myślał, że umie jeździć ;->

    A poważniej - cały czas mnie męczy, że brakuje nam jakiegoś istotnego
    detalu do uzupełnienia obrazu całej sytuacji.

  • 13. Data: 2011-09-16 20:34:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2011 20:00, Andrzej Lawa pisze:

    > Wiem, bo jak koło się zablokuje, to leżysz.
    >
    > Ale bez przesady... Ile on mógł jechać? Gdzie są ci miszcze od radaru w
    > oczach? ;->

    Takie jeszcze wspomnienie sprzed lat: dawno, dawno temu, w pierwszych
    tygodniach pomykania na motorowerze (skuter Yamaha Neos) zdarzyło mi się
    zaliczyć glebę z okazji deszczu i nieznajomości "jakości" polskich
    znaków poziomych (śliskie gówno jak cholera, zwłaszcza po pierwszym
    deszczu).

    Chciałem zahamować do skrętu i miałem jakieś 40km/h na liczniku (a
    liczniki w tego typu pojazdach zawyżają dość znacznie) a ślizgnąłem się
    (i skuter) na dystans niewiele krótszy niż ten "straszliwie pędzący"
    motocyklista zza Buga.

  • 14. Data: 2011-09-16 21:27:13
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > Po prostu ci frustraci leczą kompleksy "waląc konia" patrząc na wypadki.

    Przypuszczam, że ta projekcja może mieć źródło w Twoich własnych
    skłonnościach, sugeruję wizytę u specjalisty.

  • 15. Data: 2011-09-16 22:07:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-16 18:18:58 +0000, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > Myśleć potrafił - myślał, że umie jeździć ;->

    :-)
    Tak, tak zapewne myślał.

    > A poważniej - cały czas mnie męczy, że brakuje nam jakiegoś istotnego
    > detalu do uzupełnienia obrazu całej sytuacji.

    IMHO położył się, bo wydawało mu się, że tylko tak nie przeleci przez
    przednie koło. Wcześniejsze obejrzenie się nie spowodowało zmiany toru
    jazdy, na asfalcie dziur nie było, tak, jak nie było próby hamowania
    awaryjnego.

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2011-09-16 22:30:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2011 21:27, to pisze:
    > begin Andrzej Lawa

    > Przypuszczam, że ta projekcja może mieć źródło w Twoich własnych
    > skłonnościach, sugeruję wizytę u specjalisty.

    1. zapoznaj się ze znaczeniem słów "przenośnia" oraz "metafora"
    2. "głodnemu chleb na myśli" (i wszystko mu się z tym "chlebem" kojarzy)

  • 17. Data: 2011-09-16 22:34:23
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > 1. zapoznaj się ze znaczeniem słów "przenośnia" oraz "metafora"

    Po co mam sprawdzać oba te wyrazy, skoro to synonimy?

    > 2. "głodnemu chleb na myśli" (i wszystko mu się z tym "chlebem" kojarzy)

    Mam przez to rozumieć, że jesteś głodny masturbacji, skoro wypadek Ci się
    z nią skojarzył?

  • 18. Data: 2011-09-16 22:40:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.09.2011 22:07, Bydlę pisze:

> [...]
    > przednie koło. Wcześniejsze obejrzenie się nie spowodowało zmiany toru
    > jazdy, na asfalcie dziur nie było, tak, jak nie było próby hamowania

    Mam pewne podejrzenia, czy haczyk nie tkwi w nawierzchni... Może jakiś
    dziwny asfalt? (właśnie sobie oglądam Top Gear "Trzech Mędrców ze
    Wschodu" - i tam w Iraku przy odrobinie wilgoci przy niewielkiej
    prędkości tańczyli jak po lodzie)

    Inaczej faktycznie zostanie tylko celowe położenie, choć raczej dziwne,
    bo wyglądało to na uślizg przedniego koła, a jak ktoś chciałby się
    celowo położyć, to użyłby tylnego hamulca.

  • 19. Data: 2011-09-16 22:47:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-09-2011 18:27, Andrzej Lawa pisze:

    > Po prostu ci frustraci leczą kompleksy "waląc konia" patrząc na wypadki.

    Miej jaja i przyznaj, że tym motorkiem jechała jakaś cipa z nadmierną
    prędkością...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 20. Data: 2011-09-17 00:26:40
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wiadomości news:4e73b471$1@news.home.net.pl...
    > Inaczej faktycznie zostanie tylko celowe położenie, choć raczej dziwne, bo
    > wyglądało to na uślizg przedniego koła, a jak ktoś chciałby się celowo
    > położyć, to użyłby tylnego hamulca.

    tak jak pisałem - to JEST celowe położenie motocykla.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl