  • 131. Data: 2011-09-19 11:13:29
    Temat: Re: Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 18 Sep 2011 10:07:00 +0200 osobnik zwany Maciej S.
    wystukał:

    068,.html czy może

    > Biegli? Odpowiednio dobrani biegli wypowiedzą sięże Wałęsa jechał 90
    > km/h i ani kilonetra więcej.

    tak, tak. I jeszcze pewnie hel rozpylili.

    > A tak z ciekawości ile trzeba jechać by zostać wyrzuconym 40 metrów i
    > ile by prędkościomierz został doszczętnie zniszczony?

    wbrew pozorom niedużo. Zegary w moto są niczym nie osłonięte i jak walisz
    to są pierwsze do rozwalenia.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 132. Data: 2011-09-19 12:01:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2011 11:01, kakmar pisze:

    > Ta, jeśli dla Ciebie stojące na poboczu krajówki auto/ciężarówka jest czymś
    > nietypowym, to chyba nie jeździsz zbyt wiele po takich drogach. Jeśli
    > dodatkowo jest tak samo nietypowe jak stojące w poprzek na autostradzie,
    > to znacznie się różnimy w ocenie sytuacji na drodze.

    To po prostu teoretyk-idiota, który w dodatku ma problem z percepcją
    otoczenia i kontaktem z rzeczywistością.

  • 133. Data: 2011-09-19 12:04:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2011 11:09, J.F pisze:

    > Jechal owszem szybko, ale zwolnil skrzyzowanie wczesniej. Ciezarowka nie
    > zajechala bezczelnie tylko z odpowiednim dystansem, i na oko moglby
    > spokojnie zahamowac, ale nie chcial, czy moze mu nie wyszlo ... a moze
    > potrzebowal nowej skory.

    Ja tam widzę trzy możliwości: (1) motocyklista to kompletna dupa i
    zdecydowanie za gwałtownie zahamował, (2) motocyklista idiotycznie
    oszczędzał i kupił jakąś starą oponę o kiepskiej przyczepności lub (3)
    droga była zasyfiona jakimś olejem lub czymś podobnym (co biorąc pod
    uwagę okolicę stacji i radzieckie normy jakości cystern jest zupełnie
    możliwe).

  • 134. Data: 2011-09-19 12:20:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej S." napisał w wiadomości grup
> [...]
    > czy może już wiesz z radaru w oczach od czytania artykułów?

    >Biegli? Odpowiednio dobrani biegli wypowiedzą sięże Wałęsa jechał 90

    Awaryjnie zawsze moga swietdzic pomrocznosc jasna, widac genetycznie
    czesta tej rodzinie :-)

    >A tak z ciekawości ile trzeba jechać by zostać wyrzuconym 40 metrów i
    >ile by prędkościomierz został doszczętnie zniszczony?

    Ile on zostal wyrzucony to chyba bardziej znamy od plotek z Faktu niz
    z rzeczywistosci, ale tak pi*drzwi - jesli mial pozioma skladowa
    90km/h, i nie ulegla ona jakiemus wielkiemu zwolnieniu przy zderzeniu,
    to sila tarcia o asfalt powinna go zatrzymac gdzies wlasnie po ~40m,
    czy nawet dalej, jesli kombinezon sliski.

    Ale wtedy by sie chyba tak nie polamal, wiec raczej go motocykl
    solidnie wybil w gore, i rownie solidnie przygrzmocil. 90km/h chyba do
    tego wystarczy.

    No chyba ze w cos przygrzmocil na koncu hamowania.

    J.

  • 135. Data: 2011-09-19 12:32:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2011 12:20, J.F pisze:

    > Ale wtedy by sie chyba tak nie polamal, wiec raczej go motocykl solidnie
    > wybil w gore, i rownie solidnie przygrzmocil. 90km/h chyba do tego
    > wystarczy.

    Wystarczy.

    Rzuć się z wysokości około 30m i potem opowiedz wrażenia - o ile się
    gdzieś nie rąbnąłem w obliczeniach, to lecąc z takiej wysokości uzyskasz
    90km/h.

  • 136. Data: 2011-09-19 15:43:28
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > Wystarczy.
    >
    > Rzuć się z wysokości około 30m i potem opowiedz wrażenia - o ile się
    > gdzieś nie rąbnąłem w obliczeniach, to lecąc z takiej wysokości uzyskasz
    > 90km/h.

    ROTFL. Kolejny raz wychodzi z Ciebie nieuctwo. Te dwie sytuacje mają się
    do siebie tak jak szambiara do bazy kosmicznej.

  • 137. Data: 2011-09-19 17:33:50
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Mam swoje zdanie na temat motocyklistów ze ścigaczami - znam paru,i
    > szczycą się pobijaniem rekordów prędkości na trasach które pokonują.

    a ja znam paru kieorwców samochodów, którzy robią to samo.
    I czego to dowodzi?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 138. Data: 2011-09-19 17:40:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wiadomości news:j5743s$auu$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > droga była zasyfiona jakimś olejem lub czymś podobnym (co biorąc pod
    > uwagę okolicę stacji i radzieckie normy jakości cystern jest zupełnie

    od razu widać, ze żaden z Was nie jeździ moto...

    Jest też 4 możliwość, o której już pisałem na grupie, z resztą pod tym samym
    filmikiem.

  • 139. Data: 2011-09-19 18:47:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2011 17:40, Kuba (aka cita) pisze:

    > od razu widać, ze żaden z Was nie jeździ moto...
    >
    > Jest też 4 możliwość, o której już pisałem na grupie, z resztą pod tym
    > samym filmikiem.

    Jeśli jeździsz tak samo dobrze, jak śledzisz wątek, to długo nie
    pożyjesz ;-/

    To twojej teorii już się w tym wątku odniesiono (m.in. ja się odnosiłem)
    i jest ona o tyle dziurawa, że (1) powinien spokojnie wyhamować bez
    kładzenia, (2) kładzenie to w większości przypadków "legenda urbana"-
    hamowanie "na stojąco" jest z reguły lepsze niż "na leżąco", a poza tym
    (3) jeśli już ktoś chce położyć motocykl to zrobi to raczej
    kontrolowanym poślizgiem tylnego koła, żeby nie polecieć gwałtownie na
    mordę tylko stosunkowo łagodnie glebnąć i oddzielić się od pojazdu
    puszczając go przodem (oddając mu więcej pędu).

    Zatem nawet jeśli wywrotka była celowa, to zbędna i źle wykonana.

  • 140. Data: 2011-09-19 19:46:47
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wiadomości news:4e777235@news.home.net.pl...

    > To twojej teorii już się w tym wątku odniesiono (m.in. ja się odnosiłem) i
    > jest ona o tyle dziurawa, że (...)

    to akurat nie jest MOJA teoria, ba nawet powiem, ze w ogóle mnie nie
    przekonuje.
    Prawda jest jednak taka, ze koleś w tym wypadku położył motocykl
    najprawdopodobniej celowo i wlasnie dlatego, ze taka teoria istnieje i wśród
    motocyklistów ma sie bardzo dobrze (w zasadzie tak dobrze, jak wsórd wielu
    kierowców teoria mówiąca, ze niezapinanie pasów bezpieczeństwa ratuje
    życie).

    W związku z powyższym stwierdzam, ze widać, ze nie jeździcie, bo próbujecie
    dywagować nad bardzo ewidentnym przypadkiem.