  • 141. Data: 2011-09-19 19:56:53
    Temat: Re: Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > a ja znam paru kieorwców samochodów, którzy robią to samo.
    > I czego to dowodzi?

    Niczego. Za to ja nie znam ani jednego motocyklisty co jeździłby zgodnie z
    ograniczeniami.

    MS

  • 142. Data: 2011-09-19 19:57:56
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > ROTFL. Kolejny raz wychodzi z Ciebie nieuctwo. Te dwie sytuacje mają się
    > do siebie tak jak szambiara do bazy kosmicznej.

    Dokładnie tak :)))

    MS

  • 143. Data: 2011-09-19 20:18:29
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Niczego. Za to ja nie znam ani jednego motocyklisty co jeździłby zgodnie z
    > ograniczeniami.

    a kierowców samochodów osobowych znasz wielu?
    (oczywiście nie licząc Ciebie samego, bo to przecież oczywiste, ze jeździsz
    zawsze przepisowo)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 144. Data: 2011-09-19 20:35:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Niczego. Za to ja nie znam ani jednego motocyklisty co jeździłby zgodnie z
    > ograniczeniami.

    To im się akurat chwali, że aż takimi debilami nie są.

  • 145. Data: 2011-09-19 20:56:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2011 19:46, Kuba (aka cita) pisze:

    > Prawda jest jednak taka, ze koleś w tym wypadku położył motocykl
    > najprawdopodobniej celowo i wlasnie dlatego, ze taka teoria istnieje i
    > wśród motocyklistów ma sie bardzo dobrze (w zasadzie tak dobrze, jak
    > wsórd wielu kierowców teoria mówiąca, ze niezapinanie pasów
    > bezpieczeństwa ratuje życie).

    Taaak, kłaść się przy zapasie na normalne hamowanie...

    > W związku z powyższym stwierdzam, ze widać, ze nie jeździcie, bo
    > próbujecie dywagować nad bardzo ewidentnym przypadkiem.

    Ty za to tak strasznie dużo jeździsz, że zamiast normalnie zahamować -
    wolisz się wywalić.

  • 146. Data: 2011-09-19 20:57:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2011 19:56, Maciej S. pisze:

    > Niczego. Za to ja nie znam ani jednego motocyklisty co jeździłby zgodnie
    > z ograniczeniami.

    A ja nie znam żadnego Macieja S., który nie byłby alkoholikiem ;->

  • 147. Data: 2011-09-19 21:06:46
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wiadomości news:4e779071$1@news.home.net.pl...

    > Taaak, kłaść się przy zapasie na normalne hamowanie...

    tego akurat nie wiesz, a nie wiesz bo nie jeździsz.
    Podłoże potrafi być zdradliwe, prędkość oceniasz na podstawie
    hiper-pmsowego-radaru. Czynników, które mają wpływ na jakość hamowania
    jednośladem jest masa.

    > Ty za to tak strasznie dużo jeździsz, że zamiast normalnie zahamować -
    > wolisz się wywalić.

    a przeczytałeś co napisalem ponad tym co zacytowałeś, czy tylko wybrałeś
    fragmenty wg własnego widzimisie?
    EOT

  • 148. Data: 2011-09-19 21:20:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.09.2011 21:06, Kuba (aka cita) pisze:

    > tego akurat nie wiesz, a nie wiesz bo nie jeździsz.

    Jeśli ja nie jeżdżę, to twoja stara się puszcza.

    > Podłoże potrafi być zdradliwe,

    Jeśli nauczyłbyś się czytać, zauważyłbyś, że o nietypowo śliskim podłożu
    pisałem.

    > prędkość oceniasz na podstawie
    > hiper-pmsowego-radaru.

    Film ma określoną liczbę klatek na sekundę - jeśli nie wierzysz mojemu
    oszacowaniu spróbuj sobie policzyć sam.

    > Czynników, które mają wpływ na jakość hamowania
    > jednośladem jest masa.

    Owszem, włącznie z problemem dupy za kierownicą.

    > a przeczytałeś co napisalem ponad tym co zacytowałeś, czy tylko wybrałeś
    > fragmenty wg własnego widzimisie?

    Sarkazmu byś nie rozpoznał, nawet jakby podszedł i użarł ciebie w zadek.

  • 149. Data: 2011-09-19 23:20:16
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Maciej S.

    > Niczego. Za to ja nie znam ani jednego motocyklisty co jeździłby zgodnie
    > z ograniczeniami.

    Ja widziałem jednego rok temu, pamiętam, że specjalnie mu się
    przyglądałem czy nie jest pijany lub chory.

  • 150. Data: 2011-09-19 23:21:29
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > To po prostu teoretyk-idiota, który w dodatku ma problem z percepcją
    > otoczenia i kontaktem z rzeczywistością.

    Nie potrafisz dyskutować bez epitetów?