  • Data: 2011-09-19 21:20:45
    Temat: Re: Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2011 21:06, Kuba (aka cita) pisze:

    > tego akurat nie wiesz, a nie wiesz bo nie jeździsz.

    Jeśli ja nie jeżdżę, to twoja stara się puszcza.

    > Podłoże potrafi być zdradliwe,

    Jeśli nauczyłbyś się czytać, zauważyłbyś, że o nietypowo śliskim podłożu
    pisałem.

    > prędkość oceniasz na podstawie
    > hiper-pmsowego-radaru.

    Film ma określoną liczbę klatek na sekundę - jeśli nie wierzysz mojemu
    oszacowaniu spróbuj sobie policzyć sam.

    > Czynników, które mają wpływ na jakość hamowania
    > jednośladem jest masa.

    Owszem, włącznie z problemem dupy za kierownicą.

    > a przeczytałeś co napisalem ponad tym co zacytowałeś, czy tylko wybrałeś
    > fragmenty wg własnego widzimisie?

    Sarkazmu byś nie rozpoznał, nawet jakby podszedł i użarł ciebie w zadek.