  • Data: 2011-09-18 17:57:40
    Temat: Re: Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.09.2011 17:28, to pisze:

    > Nie pamiętam już kiedy widziałem kogoś, kto skręcił w lewo nagle i bez
    > sygnalizacji,

    Jest to dość notoryczne zjawisko.

    > za to motocyklistów jadących jak debile widuję codziennie.

    To, co rzekomo widzisz, nie musi mieć związku z rzeczywistością, bo jak
    sam wielokrotnie się przyznałeś - podstawą oceny sytuacji są dla ciebie
    założenia, a nie obserwacja.

    > Oczywiście teoretycznie możliwa jest sytuacja, w której W. prawidłowo
    > wyprzedzał z prędkością 90 km/h, a gość w RAV-ce nagle go staranował, ale
    > póki nie zostało to udowodnione to zakładam wersję najbardziej
    > prawdopodobną czyli współwinę.

    Ale masz jakieś wsparcie? W dowodach?

    Bo jak nie, to równie dobrze możesz zakładać, że jakaś kobieta jest
    czarownicą, póki nie udowodni niewinności poprzez np. próbę wody.