  • 11. Data: 2011-05-30 12:18:40
    Temat: Re: Motocykli?ci
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 5/30/2011 11:33 AM, AZ wrote:

    > No nie wiem czy zabawka mozna skrocic 5 krotkie czas dojazdu do pracy.

    No fakt, i dodatkowo jeszcze mozna nieco sadla zrzucic jak sie spoci
    stojac na swiatlach. Zacytuje kolege z poprzedniej pracy, ktory tak
    dojezdzal w lipcu w tych specjalnych portkach i kurtce "Wali mnie, ze
    sie troche spoce. Przynajmniej jak sie przewroce, to nie zpiluje sobie
    kolana.". Oj walilo, walilo. Kolega mily i dobrze wspominam, ale sie
    nauczylem, ze motocyklisci maja swoj swiat.

  • 12. Data: 2011-05-30 12:24:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-30, Shadowchaser <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    > kolana.". Oj walilo, walilo. Kolega mily i dobrze wspominam, ale sie
    > nauczylem, ze motocyklisci maja swoj swiat.

    Jakos z poceniem sie nie mialem nigdy problemow, widocznie Twoj kolega
    mial nieodpowiednie ciuchy. Ja za to nie moge zrozumiec tych wszystkich
    stojacych w kilometrowych korkach, siedza sami w samochodzie, prawie w
    ogole sie nie poruszajac, palac przy tym tony paliwa. Od zawsze
    wiedzialem, ze maja oni swoj swiat, bo mnie by po prostu chuj strzelil
    jakbym na codzien mial marnowac 3-4 godziny na dojazd, placac jeszcze za
    to kupe kasy.

    --
    Artur

  • 13. Data: 2011-05-30 12:46:29
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 5/30/2011 12:24 PM, AZ wrote:
> [...]
    > wiedzialem, ze maja oni swoj swiat, bo mnie by po prostu chuj strzelil
    > jakbym na codzien mial marnowac 3-4 godziny na dojazd, placac jeszcze za

    Tez nie rozumiem, dlatego wyprowadzilem sie z Wawy:) Teraz do pracy jade
    ponizej 10 minut:)

    Ale wracajac do tematu, to motocykl jednak jest zabawka dla ubogich.
    Samochod z takimi osiagami kosztuje duzo pieniedzy, a tak mozna sie
    pobawic za wzglednie male pieniadze. Ja jednak poczekam az bedzie mnie
    stac na Porsche:)

  • 14. Data: 2011-05-30 12:47:00
    Temat: Re: Motocykliści
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-05-30 11:35, AL pisze:
    > Z tego co teraz obserwuje, to byle smarkacz ma teraz samochod (grat, ale
    > z 4rema kolkami).
    > Na prawdziwy motor stac dopiero tych, co juz maja porzadny samochod.

    Z tego co widzę, to na motor stać każdego kto właśnie był u komuni. Nie
    wiem czy taki motor uznasz za "prawdziwy", ale hałasu robi tyle co ten z
    cytowanego tekstu.

    ________MAT_______

  • 15. Data: 2011-05-30 13:23:30
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-30 12:46, Shadowchaser pisze:

    > Ale wracajac do tematu, to motocykl jednak jest zabawka dla ubogich.

    Popatrz na ceny sprzetow w salonie. A teraz pomysl ze dobre opony co
    starczaja na nascie tys km to 1500, zestaw napedowy na 20 kkm - 600,
    klocki hamulcowe przy mocniejszej jezdzie co 10 kkm - 400, olej i filtr
    co 6 kkm - 4 litry syntetyka - 300.

    Po 30 kkm przy ciezszej jezdzie siada lozysko glowki ramy - 150 albo 400
    jesli nie ma ogolnie dostepnych zamiennikow, uszczelnaicze przedniego
    zawieszenia - 100, po 50 kkm mozna skonczyc tarcze hamulcowe - 2 x 1200
    na przednie kolo, po 60 kkm mozna zarznac sprzeglo oraz tylny amortyzator.

    Koszt 1 km w sportowym motocyklu jest mysle ze wyzszy niz mocnych aut
    typu Impreza czy prosiak. Szczegolnie w miescie gdzie moto ma gdzie
    odwinac co chwila a auto wiekszosc czasu i tak bedzie jezdzic na jedna
    piata gwizdka, oszczedzajac opony, klocki, sprzeglo itd... bo za duzo
    innych aut dookola.

    > Samochod z takimi osiagami kosztuje duzo pieniedzy,

    Samochod o akceptowalnym "fun factor" nie az tak duzo wiecej.

    Samochod z osiagami jak (co prawda teoretyczne) 2,7 do setki?
    Nie ma takich samochodow.

    Ale OK w praktyce na normalnego motocykliste wystarcza auta klasy +5 do
    setki. I one kosztuja niebotycznie, owszem. Ból tylko w tym ze malo
    gdzie jest miejsce i okolicznosci zeby pocisnac takie auto do redline w
    porownaniu do motocykla.

    > Ja jednak poczekam az bedzie mnie
    > stac na Porsche:)

    Życie Ci wystygnie do tego czasu.
    :-)

    KJ

  • 16. Data: 2011-05-30 13:48:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Shadowchaser" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:irvn47$db9$...@i...gazeta.pl...

    > Ale nadal zabawka:)

    taka sama jak samochód

  • 17. Data: 2011-05-30 13:54:30
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-05-30 12:47, Lagod pisze:

    > Z tego co widzę, to na motor stać każdego kto właśnie był u komuni. Nie
    > wiem czy taki motor uznasz za "prawdziwy", ale hałasu robi tyle co ten z
    > cytowanego tekstu.

    Ty mowisz o skuterze

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 18. Data: 2011-05-30 14:03:25
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 30.05.2011 KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał/a:

    > Koszt 1 km w sportowym motocyklu jest mysle ze wyzszy niz mocnych aut

    > Samochod o akceptowalnym "fun factor" nie az tak duzo wiecej.

    Jak dla mnie to zupełnie co innego. Po prostu żadne auto nie zapewnia
    mi zbliżonej do motocykla frajdy z jazdy. I nie chodzi o rozpędzanie
    się, prędkości, czy papierowe dane. Na motocyklu jadę, autem się
    przemieszczam. Szybsza jazda autem, w poszukiwaniu wrażeń? Eee dziękuję,
    to męczące jest.
    Chodzi o to jak danym pojazdem się steruje i jakich bodźców dostarcza.
    Oczywiście każdy ma inaczej i równie dobrze moc wrażeń może zapewnić
    model R/C, konsola, czy zabawy z półprofesjonalną lustrzanką.
    A że do większości zastosowań, dla motocykla można znaleźć rozsądniejszą
    alternatywę (skuter, auto), to nic nie znaczy, jeśli chce się mieć
    frajdę nawet z dojazdu do roboty.

    Niestety papierowe dane oddziałują i wielu myśli że zamiast porshe,
    sprawią sobie taniej zabawkę. Wielu się bardzo zawodzi, tak czy inaczej.
    Bo motocykl trzeba polubić i nauczyć się jeździć, żeby mieć tę frajdę.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 19. Data: 2011-05-30 14:16:47
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 5/30/2011 1:48 PM, szerszen wrote:

    > taka sama jak samochód

    W mojej rodzinie samochody to robury, zaden nigdy nie stal dluzej niz
    dobe. I czesto jezdzimy z pelnym skladem, nie mowiac o przewozie jakichs
    pierdol.

    Ale jesli Ci chodzilo o samochody sportowe, to sie zgadzam jak najbardziej:)

  • 20. Data: 2011-05-30 14:17:31
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 5/30/2011 1:23 PM, KJ Siła Słów wrote:
    > Życie Ci wystygnie do tego czasu.
    > :-)

    Dziekuje za cieple slowa i wiare we mnie:P