  • 21. Data: 2011-05-30 14:25:41
    Temat: Re: Motocykli?ci
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-30, Shadowchaser <s...@o...pl> wrote:

    > W mojej rodzinie samochody to robury, zaden nigdy nie stal dluzej niz
    > dobe. I czesto jezdzimy z pelnym skladem, nie mowiac o przewozie jakichs
    > pierdol.

    No popatrz, to zupelnie jak moj motocykl. No dobra, stal dluzej jak
    snieg i lod lezal na drodze. A jezdze nim codziennie do pracy, na
    zakupy, na wakacje - bo jest szybciej i wygodniej, no minus taki ze
    mniejszy komfort w deszczu ale zaoszczedzony czas i pieniadze, nie
    mowiac o funie w zupelnosci mi to wynagradzaja. Coz... zabawka :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2011-05-30 14:41:31
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-30 14:17, Shadowchaser pisze:

    > Dziekuje za cieple slowa i wiare we mnie:P

    Nie ma to nic wspolnego z wiara czy religia.

    Z wiekiem maleje zapotrzebowanie na ryzyko a rosnie na swiety spokoj.
    Suma doswiadczen zniecheca do nowych doswiadczen itd...

    Dysonans sie tworzy bo to z jednej strony kolejny krzyzyk, w kosciach
    lupie, brzuch wystaje a z drugiej strony chcialoby sie wolnosci,
    mlodosci, ryzyka i adrenaliny. I co wtedy?

    Czoper.
    :-)

    KJ

  • 23. Data: 2011-05-30 14:44:59
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-30 14:03, kakmar pisze:

    > Jak dla mnie to zupełnie co innego. Po prostu żadne auto nie zapewnia
    > mi zbliżonej do motocykla frajdy z jazdy.

    Fun jest i tu i tu. Owszem to jest inny rodzaj odczuc, ale enduro to tez
    calkiem inny rodzaj odczuc niz szosa a radocha momentami wieksza niz na
    szosie.

    KJ

  • 24. Data: 2011-05-30 14:47:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Shadowchaser" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:is01rg$lur$...@i...gazeta.pl...

    > W mojej rodzinie samochody to robury, zaden nigdy nie stal dluzej niz
    > dobe.

    ale na co to wg ciebie ma być dowód?
    to że dla kogoś rower jest narzędziem pracy jeszcze o niczym nie
    przeświadcza

    motocykl jest taką samą zabawką jak samochód, jest też takim samym środkiem
    transportu, może być też narzędziem pracy

  • 25. Data: 2011-05-30 14:59:36
    Temat: Re: Motocykliści
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.05.2011 23:14, maciek pisze:
    > (...) Motocykliści to przeważnie ludzie, którzy zaczęli od rowerów; a
    > gdy już mają motocykl, będą dążyć do posiadania samochodu, najpierw
    > małego, potem coraz większego.
    [ciach]

    > ABC dobrego wychowania - Irena Gumowska, Wiedza Powszechna, Warszawa 1968.
    >
    > Tyle lat, i ciągle aktualne...

    Może aktualne to było w zamierzchłych, pradawnych czasach młodości tej
    pani - w czasach, kiedy samochody posiadał mało kto poza krzewicielami
    władzy ludowej... Swoją szosą pamięci tej pani to ja bym nie dowierzał -
    swego czasu zrobiłem lody wg. przepisu tej pani... Sklerotyczka
    zapomniała dopisać do składu mleka. Wyszedł mi tak paskudny, twardy,
    przesłodki kamień...

  • 26. Data: 2011-05-30 16:32:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 30 May 2011 13:54:30 +0200 osobnik zwany AL wystukał:

    motorowerze, jesli już.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?