  • 1. Data: 2011-05-29 22:17:44
    Temat: Re: Motocykliści
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-05-29 23:14, maciek pisze:
> [...]
    > swoich stalowych rumakach z hukiem, startując w tempie stu kilometrów na
    > godzinę. Ich miny wskazują przy tym, że mogliby jeszcze głośniej i
    > prędzej, gdyby tylko chcieli.
    > Gdy spokojni obywatele utrudzeni hałasem uciekają z miasta na łąki, do
    > lasów, do ciszy, goni za nimi piekielna maszyna - motor bez tłumika.
    > Jeśli ci przemęczeni ludzie żywią w sercu krwiożercze instynkty w
    > stosunku do motocyklistów - niech się temu nikt nie dziwi i nie bierze
    > im za złe. (...)
    >
    > ABC dobrego wychowania - Irena Gumowska, Wiedza Powszechna, Warszawa 1968.

    Boskie :-)

  • 2. Data: 2011-05-29 22:36:56
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > motocyklistów - niech się temu nikt nie dziwi
    > i nie bierze im za złe. (...)
    >
    > ABC dobrego wychowania - Irena Gumowska,

    Tak, i na nieszczęście nie tylko w stosunku do
    motocyklistów. Coś o tym wiem :-(

    JK

  • 3. Data: 2011-05-29 22:41:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 29 May 2011 22:14:24 +0100, maciek wrote:
> [...]
    (...)

    >ABC dobrego wychowania - Irena Gumowska, Wiedza Powszechna, Warszawa 1968.

    Oj, zmienilo sie zmienilo.
    Motocykl to juz nie jest samochod dla ubogich.

    J.

  • 4. Data: 2011-05-29 22:59:29
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    U mnie odwrotnie:)
    Najpierw samochód, później równolegle motocykl i zjeżdżony na nim kawał
    Europy, dziesiątki zlotów itp, a teraz rower: po 8h pracy przy
    komputerze staram się każdego wieczora pośmigać po dziurach robiąc
    200-300km tygodniowo.
    Z tego wynika, że cofam się w rozwoju!
    Piotr

  • 5. Data: 2011-05-29 23:14:24
    Temat: Motocykliści
    Od: maciek <a...@g...pl>

    --
    Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie
    skupienia. - A. Einstein

  • 6. Data: 2011-05-30 09:43:25
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "PH" <p...@...ustach.pl> napisał w wiadomości

    > Boskie :-)

    fajny nick :]

  • 7. Data: 2011-05-30 11:13:43
    Temat: Re: Motocykli?ci
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 5/29/2011 10:41 PM, J.F. wrote:
    > Oj, zmienilo sie zmienilo.
    > Motocykl to juz nie jest samochod dla ubogich.

    Ale nadal zabawka:)

  • 8. Data: 2011-05-30 11:33:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-30, Shadowchaser <s...@o...pl> wrote:

    > Ale nadal zabawka:)

    No nie wiem czy zabawka mozna skrocic 5 krotkie czas dojazdu do pracy.

    --
    Artur

  • 9. Data: 2011-05-30 11:33:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-30, AZ <a...@g...com> wrote:

    > No nie wiem czy zabawka mozna skrocic 5 krotkie czas dojazdu do pracy.

    Mialo byc: 5 krotnie.

    --
    Artur

  • 10. Data: 2011-05-30 11:35:44
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]
    > im za złe. (...)
    >
    > ABC dobrego wychowania - Irena Gumowska, Wiedza Powszechna, Warszawa 1968.

    IMHO nieaktualne.
    (kiedys motor kupowal ten kogo niestac bylo na samochod, ktory byl
    ciezko dostepny no i drogi - brak sensownego rynku wtornego)

    Z tego co teraz obserwuje, to byle smarkacz ma teraz samochod (grat, ale
    z 4rema kolkami).
    Na prawdziwy motor stac dopiero tych, co juz maja porzadny samochod.

    --
    pozdr
    Adam (AL)