  • 21. Data: 2011-03-07 18:54:44
    Temat: Re: Motocykle z Marsa :)
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2011-03-07 19:31, Kuczu pisze:
> [...]
    magecache/gallery_620/m16.jpg

    > A widzisz. Zacny sprzet.

    To ten rydwan pewnie dlatego, że zapomnieli przełożyć kierownika na
    właściwą stronę, jak w tym kunia: http://i54.tinypic.com/2ymu1wh.jpg

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 22. Data: 2011-03-07 19:39:13
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 7 Mar, 11:02, "Szuwaks" <s...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > "Radarro" <r...@N...gazeta.pl> wrote in message

    5-motocykl-jest-coo...

    > Ta fotka?http://www.autowarszawskie.pl/images/stories/f
    oto/Motocykl/IMG_7022.jpg

    > No to rzeczywi cie mo e by marzenie charlejowca, bo raczej nie harleyowca.

    Czepiasz się. Owiewka z przodu imponująca, na pewno świetnie chroni od
    wiatru, tylko czemu polakierowana? No i chyba dość ciężka, bo widzę,
    że ma własne podwozie.

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 23. Data: 2011-03-10 13:11:41
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    [ ... ]
    W dniu 2011-03-06 18:39, Grzybol pisze:
    > Sądzę, że wielu z Was myśli identycznie. Nie liczę
    > oczywiście pedałów... Przepraszam za język, ale poetycki by tu nie
    > pasował...

    No wiesz ... ty zdecydowanie nie jesteś reprezentatywny. Może i wielu,
    ale większość ma w dupie takie wywody i nie nazywa kobiet kurwami tylko
    dlatego że mogło zobaczyć ich nogi :)

  • 24. Data: 2011-03-10 19:16:38
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>
    > No wiesz ... ty zdecydowanie nie jesteś reprezentatywny. Może i wielu, ale
    > większość ma w dupie takie wywody i nie nazywa kobiet kurwami tylko
    > dlatego że mogło zobaczyć ich nogi :)

    Wiem. Jesteś wierny swojemu chłopakowi i nie lubisz przemocy...

    --
    Grzybol