  • 1. Data: 2011-03-06 12:41:59
    Temat: Prośba o diagnozę XT600
    Od: JK <j...@c...com>

    Witam,
    mam XT600, w zeszłym sezonie podczas jazdy poczułem bujanie i
    myszkowanie tylnego koła. Myślałe że złapałem dętkę, ale to nie było to.
    Po dotarciu do garażu okazało się że tył motocykla jest bardzo miękki -
    pod jadącym zawieszenie ugina się do końca. Można je przygiąć do ziemi
    jednym palcem. Wcześniej nie było żadnych objawów aby stawał się on
    coraz miększy. Co to może być - amortyzator, sprężyna czy coś jeszcze
    innego?