  • 11. Data: 2010-07-23 10:41:09
    Temat: Re: "Motocykle trafiają pod strzechy" :)
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-07-23 12:38, Paweł Andziak pisze:

    > E tam. W Grecji latają bez kasku i w sandałach litrowymi sportami i się
    > nie przejmują. Do tego tam jest jeszcze bardzo śliski asfalt.

    Bo to dziki kraj jest... Widziałeś jak rzucali kamieniami w witryny
    sklepów niedawno? Wiec to zły przykład... Po za tym w Grecji się na
    czerwonym świetle często nie zatrzymują wiec po co im kaski...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 12. Data: 2010-07-23 10:50:03
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
    >
    > Tenisowki, znaczy adidasy?

    Pepegi ;-)
    (nie adidasy, nie trampki, ani półtrampki czy korkotrampki i nie juniorki
    :-)

    Pzdr

    JKK

  • 13. Data: 2010-07-23 11:06:46
    Od: nightwatch77 <r...@g...com>

    jak dla mnie motocyklistka może być w trampkach, ważne żeby stringi
    dobrze wyeksponowała.

  • 14. Data: 2010-07-23 11:16:13
    Od: n...@s...com

    On Fri, 23 Jul 2010 04:06:46 -0700 (PDT), nightwatch77
    <r...@g...com> wrote:

    >jak dla mnie motocyklistka może być w trampkach, ważne żeby stringi
    >dobrze wyeksponowała.

    Znaczy zeby rozchylila posladki ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 15. Data: 2010-07-23 11:19:29
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-07-23 12:10, The_EaGle wrote:

    > Zawsze chciaĹ?em aby motocykle trafiĹ?y pod strzechy tylko nie jestem
    > pewien czy o takie strzechy mi chodziĹ?o... ;)

    Moral z tej bajki taki, ze potrzebujemy ustawy, ktora ureguluje kto se
    moze kupic moto, a kto nie, coby nie zaklocac doznan estetycznych
    wytrawnych bajkerow.

  • 16. Data: 2010-07-23 11:46:22
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-23 13:19, mleko pisze:

    > Moral z tej bajki taki, ze potrzebujemy ustawy, ktora ureguluje kto se
    > moze kupic moto, a kto nie, coby nie zaklocac doznan estetycznych
    > wytrawnych bajkerow.

    Do teatru pewnie chodzisz w trampkach i ortalionie,przecież nie ma
    stosownej ustawy.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2010-07-23 11:50:31
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-07-23 13:46, Monster wrote:

    > Do teatru pewnie chodzisz w trampkach i ortalionie,przecieĹź nie ma
    > stosownej ustawy.

    Dobry jestes.Znasz sie na ludziach - pelen "szacun". Ostatnim razem
    bylem w teatrze w trampkach, na ortalion nie bylo pogody. :)

  • 18. Data: 2010-07-23 11:55:46
    Od: n...@s...com

    On Fri, 23 Jul 2010 13:46:22 +0200, Monster <a...@o...pl> wrote:

    >Do teatru pewnie chodzisz w trampkach i ortalionie,przecież nie ma
    >stosownej ustawy.

    Tyyy, a jak wsiadasz do samochodu to ubierasz liberie ?
    Jak nie to pewnie do kosciola wchodzisz w kapielowkach, a do
    filharmonii zabierasz czipsy i cole.

    pozdr
    newrom

  • 19. Data: 2010-07-23 12:09:59
    Temat: Re: "Motocykle trafiaj? pod strzechy" :)
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

> [...]
    > Nie wdziałem też we Włoszech kogoś kto jechał w krótkich spodniach 140km/h
    > ... może faktycznie mało widziałem ale nie rzuciło mi się to w oczy :)
    Malo widziales :)
    Swego czasu smignal mnie na autostradzie koles na dukacie w koszykarskiej
    koszulce.
    My jechalismy 140 km/h a on zrobil tak:

    ssssiiiuuuuuuuuuuu i juz go nie bylo.

    Chlopakow latajacych w spodenkach po winklach wokol jeziora Bodenskiego nie
    licze bo oni latali w sumie wolno ;)

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 20. Data: 2010-07-23 12:10:02
    Temat: Re: "Motocykle trafiajš pod strzechy" :)
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-23 13:55, n...@s...com pisze:

    > Tyyy, a jak wsiadasz do samochodu to ubierasz liberie ?
    Jeśli byłbym szoferem to pewnie bym musiał.
    > Jak nie to pewnie do kosciola wchodzisz w kapielowkach, a do
    > filharmonii zabierasz czipsy i cole.
    ??dziwne porównanie,ale niech będzie,do pierwszego nie chodzę,chipsow i
    coli nie lubię.

    --
    Tomek
    BMW R1100S