  • 11. Data: 2010-04-21 16:06:15
    Temat: Re: Motocykle są wszędzie...
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 15:52:43 +0200, Miecio na
    pl.misc.samochody,pl.pregierz napisał(a):

    > Nie pisz na 2 grupy jednocześnie buraku

    Od kiedy to crossposty są zabronione ? Można ewentualnie doczepić
    się o brak ustawionego FUT'a.

    "Jeśli będziemy patrzeć daleko w przyszłość sparaliżuje nas strach.
    William Wharton"

  • 12. Data: 2010-04-21 16:23:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    ?

    > Nie pisz na 2 grupy jednocześnie buraku

    Bo?

    --
    cokolwiek

  • 13. Data: 2010-04-21 17:23:02
    Od: "sonn" <z...@z...com>

    > ...nawet tam, gdzie ich być nie powinno.
    >
    > "Wczoraj ok. godz. 18.30 doszło do poważnego wypadku. Motocyklista z dużą
    > prędkością wjechał w dźwig budowlany. Zginął na miejscu.

    Też wazelinuje, przynajmniej genów debilizmu nie przekaże potomstwu

    --
    Sonn

  • 14. Data: 2010-04-21 17:36:06
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-04-21 16:03, GrzegorzG pisze:

    > No tak, ale niestety wrzucani jesteśmy do jednego worka jak widać, i
    > niektóre naklejki też źle są odbierane... bo i mi się one kojarzą z
    > cwaniakami i kretynami :/

    Ale tu już nie chodzi o to, że my motocykliści jesteśmy wrzucani do
    jednego worka z kretynami. Ci debile zaczynają być naprawdę poważnym
    problemem na polskich drogach.

    Byłem w niedzielę na zlocie na Jasnej Górze. To co zobaczyłem po drodze
    i na miejscu woła o pomstę. Co prawda większość zachowywała się ok, ale
    bardzo znaczna część pokazała na co ich stać! Ledwo trzymają się na tych
    plasticzkach, a szpanują, że strach we wsi...

    Dwupasmówka (DK1), jadą 4 kolumny motocyklistów (prędkość 110-130) - w
    15min chyba z 30 maszyn przeciskało się z dużą prędkością między nimi.

    PS. Przed przyznaniem prawa jazdy powinni mierzyć penisy i sprawdzać,
    czy żona potencjalnego kandydata nie bije.

  • 15. Data: 2010-04-21 18:00:33
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Też wazelinuje, przynajmniej genów debilizmu nie przekaże potomstwu

    Nie wiesz czy wczesniej sprzedal troche nasionek do centrali nasiennej (bank
    S), musialbys sprawdzic i monitowac o usuniecie z puli do sprzedazy ;))

  • 16. Data: 2010-04-21 18:47:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    CUT pisze:

> [...]
    > PS. Przed przyznaniem prawa jazdy powinni mierzyć penisy i sprawdzać,
    > czy żona potencjalnego kandydata nie bije.

    ~miesiac temu podobnie sie wypowiedzialem, to wszedles w polemikę że
    absolutnie nie mam racji...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 17. Data: 2010-04-21 19:26:06
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

> [...]
    >
    > "Wczoraj ok. godz. 18.30 doszło do poważnego wypadku. Motocyklista z dużą
    > prędkością wjechał w dźwig budowlany. Zginął na miejscu. Skrzyżowanie

    Czytam, to i czytam i czegoś tu qrna nie rozumiem.
    Tzn. uważasz, że skrzyżowanie to właściwe miejsce dla dźwigu budowlaniego
    ale dla motocyklisty to już nie!!!
    Miej litość.

    Albo co wypij.

    Przyjamniej rozum to co piszesz.

    Szymon

  • 18. Data: 2010-04-21 20:05:58
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-04-21 18:47, DoQ pisze:

    > ~miesiac temu podobnie sie wypowiedzialem, to wszedles w polemikę że
    > absolutnie nie mam racji...

    Wiem, muszę cię przeprosić :), na początku tego sezonu zostałem boleśnie
    uświadomiony :|

    Wybaczysz?? ;p

  • 19. Data: 2010-04-21 20:25:10
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 21 Kwi, 19:26, "Szymon Machel" <s...@O...pl> wrote:
    > Tzn. uważasz, że skrzyżowanie to właściwe miejsce dla dźwigu budowlaniego
    > ale dla motocyklisty to już nie!!!
    > Miej litość.

    zapewne duzy moze wiecej... :(

    ten ( http://tnij.org/slepy01 ) przynajmniej nie mogl sie tlumaczyc,
    ze motocykl "pojawil sie znikad"... :(

    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1653074,0,,ciezarowka_w
    jechala_w_kondukt_pogrzebowy,wiadomosc.html

    WS

  • 20. Data: 2010-04-21 20:45:27
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 15:00:09 +0100, kamil napisał(a):

    > E tam, powazny wypadek bylby, gdyby rozjechal wycieczke przedszkolakow na
    > przejsciu.

    Od tego to specjalistami sa samochodziarze. Bo lubia sobie golna i
    pojezdzic.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)