  • 1. Data: 2010-04-21 13:46:55
    Temat: Motocykle są wszędzie...
    Od: to <t...@a...xyz>

    ...nawet tam, gdzie ich być nie powinno.

    "Wczoraj ok. godz. 18.30 doszło do poważnego wypadku. Motocyklista z dużą
    prędkością wjechał w dźwig budowlany. Zginął na miejscu. Skrzyżowanie
    było całkowicie zamknięte."

    http://
    wiadomosci.onet.pl/2682,2158627,motocyklista_wjechal
    _w_dzwig,wydarzenie_lokalne.html

    http://42.pl/u/2fik

    --
    cokolwiek

  • 2. Data: 2010-04-21 14:11:25
    Temat: Re: Motocykle są wszędzie...
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-21 13:46, to pisze:
> [...]
    > było całkowicie zamknięte."
    >
    > http://
    > wiadomosci.onet.pl/2682,2158627,motocyklista_wjechal

    Widać operator dźwigu nie spojrzał w lusterko i dokonał gwałtownego manewru.

    MD

  • 3. Data: 2010-04-21 14:12:15
    Od: jedrus <j...@n...btx.pl>

    to pisze:
    > ...nawet tam, gdzie ich być nie powinno.

    Na moj balkon jeszcze nikt nie wiechal ale raz, to nawet malo brakowalo;)

    --
    jedrus

    Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
    http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu: http://mokotow.btx.pl/

  • 4. Data: 2010-04-21 14:28:00
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > ...nawet tam, gdzie ich być nie powinno.

    "motocykle są wszędzie" to IMO jedno z najbardziej idiotycznych haseł,
    sam ustępuję drogi motocyklom, robię miejsce w korku itd. ba, nawet myślę o
    kupnie motocykla, ale jak widzę tę naklejkę na aucie to mnie zesłabia,
    natomiast "wszyscy się zmieścimy" z piktogramem motocyklisty z kapeluszem
    jest bardzo OK,

    brat

  • 5. Data: 2010-04-21 15:41:27
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik to napisał:
    > ....nawet tam, gdzie ich być nie powinno.
    >
    > "Wczoraj ok. godz. 18.30 doszło do poważnego wypadku. Motocyklista z dużą
    > prędkością wjechał w dźwig budowlany. Zginął na miejscu. S

    Wazelina!

  • 6. Data: 2010-04-21 15:52:04
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    On 21 Kwi, 14:28, "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > kupnie motocykla, ale jak widzę tę naklejkę na aucie to mnie zesłabia,
    > natomiast "wszyscy się zmieścimy" z piktogramem motocyklisty z kapeluszem

    Dokladnie. Rownie dobrze możnaby zrobić naklejkę "Uważaj na nas, bo
    musimy po ulicach zapierd....ć".

    PS. Jeżdzę samochodem i motocyklem.

    Pozdrawiam,
    GG

  • 7. Data: 2010-04-21 15:52:43
    Od: Miecio <m...@w...pl>

> [...]
    > było całkowicie zamknięte."
    >
    > http://
    > wiadomosci.onet.pl/2682,2158627,motocyklista_wjechal

    Podbudowałeś swoje ego??

    Nie pisz na 2 grupy jednocześnie buraku

  • 8. Data: 2010-04-21 15:58:04
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-04-21 15:52, GrzegorzG pisze:

    > Dokladnie. Rownie dobrze możnaby zrobić naklejkę "Uważaj na nas, bo
    > musimy po ulicach zapierd....ć".

    Jak już kiedyś pisałem - takiego burdelu w motocyklowym świadku jak
    obecnie jeszcze nie było! Ilość kretynów na 2 kołach rośnie wykładniczo!
    I to to nie tylko małolaty! Coraz częściej widzę chłopa 35-40 lat
    (dziecko, żona) który zapier...a >150 między samochodami. Nic tylko
    pociągnąć mu z liścia - niech się opamięta!

    Mietek
    VFR800A

  • 9. Data: 2010-04-21 16:00:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message news:4bcee5af@news.home.net.pl...
> [...]
    > było całkowicie zamknięte."
    >
    > http://
    > wiadomosci.onet.pl/2682,2158627,motocyklista_wjechal

    E tam, powazny wypadek bylby, gdyby rozjechal wycieczke przedszkolakow na
    przejsciu. To bylo najzwyklejsze wyeliminowanie zbednych genow.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-04-21 16:03:05
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    On 21 Kwi, 15:58, Miecio <m...@w...pl> wrote:

    > Jak ju kiedy pisa em - takiego burdelu w motocyklowym wiadku jak
    > obecnie jeszcze nie by o! Ilo kretyn w na 2 ko ach ro nie wyk adniczo!
    > I to to nie tylko ma olaty! Coraz cz ciej widz ch opa 35-40 lat
    > (dziecko, ona) kt ry zapier...a >150 mi dzy samochodami. Nic tylko
    > poci gn mu z li cia - niech si opami ta!
    >
    > Mietek
    > VFR800A

    No tak, ale niestety wrzucani jesteśmy do jednego worka jak widać, i
    niektóre naklejki też źle są odbierane... bo i mi się one kojarzą z
    cwaniakami i kretynami :/

    Pozdrawiam
    GG