  • 1. Data: 2010-08-05 09:22:46
    Temat: Motocykle dla nastolatków
    Od: jaszczurka <nati233@_NOSPAM_op.pl>

    Ludzie, pomóżcie mi ;/
    Czy są w Polsce organizowane jakieś zawody motocyklowe dla nastolatków?Mam
    15 lat.Chciałabym się jakoś wybić,i się pokazać no ale łatwo nie jest.I w
    razie czego proszę o dokładniejsze informacje.
    Z góry dziękuję!

  • 2. Data: 2010-08-05 09:43:11
    Temat: Re: Motocykle dla nastolatków
    Od: a...@h...pl

    jaszczurka <nati233@_NOSPAM_op.pl> writes:

> [...]
    > nastolatków?Mam 15 lat.Chciałabym się jakoś wybić,i się pokazać no ale
    > łatwo nie jest.I w razie czego proszę o dokładniejsze informacje.

    firmy od skuterow na pewno organizuja jakieś ligi skuterowe dla
    nastolatków właśnie, zacznij szukać od tej strony

    =alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

  • 3. Data: 2010-08-05 10:43:33
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    jaszczurka <nati233@_NOSPAM_op.pl> wrote:

    >Czy są w Polsce organizowane jakieś zawody motocyklowe dla nastolatków?Mam
    >15 lat.Chciałabym się jakoś wybić,i się pokazać no ale łatwo nie jest.

    Akcent jest przy slowie 'motocyklowe' czy 'sie pokazac' ewentualnie
    'jakos wybic'??
    W jakiejs konkretnej dyscyplinie czy tak w ogole?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 4. Data: 2010-08-05 11:51:45
    Od: macieksz <m...@g...com>

    On 5 Sie, 11:22, jaszczurka <nati233@_NOSPAM_op.pl> wrote:
    > Czy są w Polsce organizowane jakieś zawody motocyklowe dla nastolatków?

    Jest Puchar Polski w wyścigach skuterów. Google use, I say.
    http://www.scigacz.pl/Imprezy,motocyklowe,1932,kat,s
    kutery_polska.html