  • Data: 2014-05-12 15:57:36
    Temat: Re: Motocykle 125ccm na kat"B" :))
    Od: "Hinek" <h...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Myjk" napisał

    > Ale i tak nie wiem co jest śmiesznego w tym, że ktoś sobie kupi skuter
    > 125ccm. Przecież tutaj tak na prawdę chodzi o to, żeby pojechać więcej jak
    > 60/h

    Ależ tak! Dokładnie o to chodzi!
    Mnie śmieszy wściekłość i rozgoryczenie niedoszłych "motocyklistów".
    Nie rozumieją, że w nowelizacji chodzi o SKUTERY a nie o pseudo
    ścigacze 125ccm. Chodzi przecież o to żeby sobie pojechać do sklepu
    albo do pracy..No ale twardzielowi trudno lansować się na skuterze :)

    --
    Hinek