  • 61. Data: 2012-05-24 20:56:35
    Temat: Re: "Motocykl wali mi się w zakręcie" - o co tu chodzi?!
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "mali" <m...@g...com> napisał

    > Ostatnio troszkę robię na budowie i zauważyłem że mi taczka tez się
    > wali w zakręcie, jak myślicie, mam problem z łożyskiem w główce ramy,
    > tfu ja głupi ona nie ma główki, macie jakiś pomysł?

    Opierdalasz się i za wolno jeździsz - oto przyczyna.

    --
    Hinek

  • 62. Data: 2012-05-25 21:41:42
    Od: mali <m...@g...com>

    On 24 Maj, 20:56, "Hinek" <h...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "mali" <m...@g...com> napisał

    > Opierdalasz się i za wolno jeździsz - oto przyczyna.
    >
    > --
    > Hinek

    To jest przyczyna wtórna. A ja bym się dowiedział co jest pierwotną.

    I ciekawi mnie czy ktoś na prawdę umie to wytłumaczyć z pominięciem
    tych co to maja gradienty siły, momenty wprowadzania i tym podobne.
    Może jednak znajdzie się jakiś motocyklista posiadający wiedzę a nie
    tylko ego i złudzenia typu wydaje mu się.

    Słucham.

  • 63. Data: 2012-05-26 19:16:57
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "mali" napisał w wiadomości grup
    1g2000vbb.googlegroups.com...
    > I ciekawi mnie czy ktoś na prawdę umie to wytłumaczyć z pominięciem
    > tych co to maja gradienty siły, momenty wprowadzania i tym podobne.

    Ale co chcesz sie dowiedziec? Co jest przyczyna czy jak wyglada skutek?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 64. Data: 2012-05-27 15:45:48
    Od: mali <m...@g...com>

    On 26 Maj, 19:16, "Ivam" <f...@p...fm> wrote:
> [...]
    1g2000vbb.googlegroups.com...

    > Ale co chcesz sie dowiedziec? Co jest przyczyna czy jak wyglada skutek?

    Jeśli będziemy mówić o mechanizmie to i jedno i drugie, jeśli za
    skutek uznajesz otartą skórę lub skasowany moto to nie interesuje mnie
    ta część.