  • 1. Data: 2012-05-14 14:30:06
    Temat: "Motocykl wali mi się w zakręcie" - o co tu chodzi?!
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Modne jest stwierdzenie "ten motocykl źle się prowadzi w zakrętach, bo
    wali się w nie".

    Co to w ogóle ma oznaczać?
    Żeby sam z siebie się walił - musiałby nieoczekiwanie zmieniać środek
    ciężkości. Żaden motocykl tego nie robi więc o co chodzi w tym stwierdzeniu?

  • 2. Data: 2012-05-14 14:35:39
    Temat: Re: "Motocykl wali mi się w zakręcie" - o co tu chodzi?!
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-14 14:30, Marcin N pisze:

    > Modne jest stwierdzenie "ten motocykl źle się prowadzi w zakrętach, bo
    > wali się w nie".
    >
    > Co to w ogóle ma oznaczać?

    Wez sie przejedz gsx 1100g :-)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 3. Data: 2012-05-14 14:51:04
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    > Wez sie przejedz gsx 1100g :-)

    Spusc powietrze z przodu i tylu do 1 atmosfery
    bedzie latwiej zrobic niz szukac GSX :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 4. Data: 2012-05-14 15:02:12
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Spusc powietrze z przodu i tylu do 1 atmosfery
    > bedzie latwiej zrobic niz szukac GSX :)
    > Norbi
    > BLACK XX'03

    Albo niech se zwali konia. Uczucie podobne, z tym, że w przypadku motocykla
    nie ma orgazmu. Chyba zę się mylę...

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2012-05-14 15:02:55
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał

    > Modne jest stwierdzenie "ten motocykl źle się prowadzi w zakrętach, bo wali
    > się w nie".
    >
    > Co to w ogóle ma oznaczać?

    Tak jak napisano. Spuść powietrze z przodu i się przekonasz.

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2012-05-14 15:28:11
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-14 15:02, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał

    > Tak jak napisano. Spuść powietrze z przodu i się przekonasz.

    Ale po co mam jeździć ze spuszczonym powietrzem? Inni tak robią?

  • 7. Data: 2012-05-14 15:35:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/14/2012 03:02 PM, Grzybol wrote:

    > Albo niech se zwali konia. Uczucie podobne, z tym, że w przypadku
    > motocykla nie ma orgazmu. Chyba zę się mylę...

    Czemu? Jak się nieźle wypierdolisz to i orgazm może być.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-05-14 15:36:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/14/2012 03:28 PM, Marcin N wrote:

    > Ale po co mam jeździć ze spuszczonym powietrzem? Inni tak robią?

    To będziesz wiedział o co chodzi z waleniem się w zakręty.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-05-14 15:39:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-05-14 15:36, AZ pisze:

    > To będziesz wiedział o co chodzi z waleniem się w zakręty.

    Z tego wniosek, że w zakręty walą się tylko niesprawne motocykle? A może
    niesprawni motocykliści?

  • 10. Data: 2012-05-14 15:44:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/14/2012 03:39 PM, Marcin N wrote:

    > Z tego wniosek, że w zakręty walą się tylko niesprawne motocykle? A może
    > niesprawni motocykliści?

    Jaki wniosek? Niektóre motocykle po prostu tak mają i wpływa na to wiele
    czynników jak geometria, środek ciężkości itd, itp. a to że podobny
    efekt wywołuje upuszczenie powietrza z koła to inna inszość.

    --
    Artur
    ZZR 1200