  • Data: 2012-05-15 21:25:06
    Temat: Re: "Motocykl wali mi się w zakręcie" - o co tu chodzi?!
    Od: "Ivam" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:jotbfr$vga$...@n...task.gda.pl...
    > Oczywiście jest jak piszesz. Co nie zmienia faktu, że cały układ (motocykl
    > z jeźdźcem) jest w równowadze.

    Nie jest. To znaczy jest, ale przez bardzo wiele bardzo krotkich odcinkow
    czasu.

    > Oczywiście występuje, ale gradienty sił są w nim na tyle małe,

    Gradienty sil? Momenty, wektory - to mozemy rozmawiac, ale jesli chcesz
    rozwazac jazde na motocyklu w stopniu uwzgledniajacym gradient sily to
    powinienes zwrocic sie do specjalistow z MiT. Zareczam, ze sa bardzo chetni
    i pomocni w dyskusji. Ew. rowniez na Sheffield Hallam University maja bardzo
    chetna do dyskusji kadre.

    > że zwalenie pojazdu może nastąpić w pierwszej fazie składania się w
    > zakręt, gdy siły nie są w równowadze i mogą następować ich gwałtowne
    > nieliniowe zmiany w związku z pogłębianiem pochyłu.

    Naprawde idz sie przewiez - poczujesz kiedy to sie dzieje i dlaczego. Od
    razu Ci sie rozjasni i nie bedziesz potrzebowal lopatologicznego
    wytlumaczenia.

    --
    pzdr:
    Ivam