  • Data: 2012-05-14 23:20:44
    Temat: Re: "Motocykl wali mi się w zakręcie" - o co tu chodzi?!"
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 May 2012 16:39:47 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    [...]
    > Zadałem proste pytanie licząc na proste wyjaśnienie techniczne.

    To że pytanie jest proste nie oznacza, że istnieje proste wyjaśnienie.

    Proponuję żebyś sobie przeczytał "Motorcycle Chassis Design" Tony'ego
    Foale, na temat geometrii pogłębiających zakręt na pewno też tam coś
    znajdziesz. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST99i i NTV650