  • 1. Data: 2012-12-08 16:59:24
    Temat: Motocykl rosyjski prosba o pomoc w identyfikacji
    Od: "GrzegorzJ" <g...@k...pl>

    Witam
    Potrzebuje zidentyfikowac motocykl CCCP
    Nie jest on wielki chyba 200 cm3 palony z rozrusznika charakterystyczne sa w
    nim bardzo szerokie koła podobne do tych jakie sa w quadach
    z prawej strony wentylator który chłodzi cylinder
    Produkowane były gdzies na przelomie lat 80/90
    google jakos nie bardzo pomogło znalazłem ZDK 200 bardzo podobny ale to nie
    jest to

  • 2. Data: 2012-12-08 17:08:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-08 16:59, GrzegorzJ pisze:
    > Witam
    > Potrzebuje zidentyfikowac motocykl CCCP
    > Nie jest on wielki chyba 200 cm3 palony z rozrusznika charakterystyczne sa w
    > nim bardzo szerokie ko?a podobne do tych jakie sa w quadach
    > z prawej strony wentylator kt?ry ch?odzi cylinder
    > Produkowane by?y gdzies na przelomie lat 80/90
    > google jakos nie bardzo pomog?o znalaz?em ZDK 200 bardzo podobny ale to nie
    > jest to

    Tula 200 ?

    http://www.youtube.com/watch?v=YNI-QcpQfvY

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-12-08 18:21:52
    Od: "GrzegorzJ" <g...@k...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tula 200 ?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=YNI-QcpQfvY
    >
    > --

    Dzięki wielkie właśnie to jest ten!!!!
    znalazłem go dzisiaj w jakiejs stodole u faceta otrzymałem go gratis wiec
    moze trzeba mu dac drugie zycie;)

  • 4. Data: 2012-12-08 22:38:56
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "GrzegorzJ" <g...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dzięki wielkie właśnie to jest ten!!!!
    > znalazłem go dzisiaj w jakiejs stodole u faceta otrzymałem go gratis wiec
    > moze trzeba mu dac drugie zycie;)
    bardzo sympatyczna maszynka. Jeździłem tym kiedyś- kilkanaście lat temu i to
    dość sporo. Niestety pochodzi z okresu gdy za wschodnią granicą produkowano
    takie sprzęty z niekontrolowanych chyba jakościowo materiałów i na dużej
    bani. Prądorozrusznik tuły może obrzydzić życie największym twardzielom,
    przerywacz bywa upierdliwy.

  • 5. Data: 2012-12-12 17:02:41
    Od: "GrzegorzJ" <g...@k...pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@t...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i na dużej bani. Prądorozrusznik tuły może obrzydzić życie największym
    > twardzielom, przerywacz bywa upierdliwy.

    Słuchaj a może podpowiesz mi jak z ewentualnymi częściami do tego potworka;)
    Coś sie da od czegos podebrac??
    Ja go dorwałem i brakuje mu gaznika orginalnego zaadoptowałem od ETZ 250 bo
    taki miałem pod ręką i pięknie pali
    ale obawiam się czy nie jest za wielki od 250 ETZ bo tu mam pojemnośc 200
    ktos może cos podpowie jak z takimi zamianami gazników??
    Moze ktos ma z tzm doswiadczenie jakies

  • 6. Data: 2012-12-13 12:12:47
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-12-08 22:38, Jackare pisze:
    > przerywacz bywa upierdliwy.

    Podobnież jest zamiennik elektroniczny:
    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&
    v=FtRudx5DG0w

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 7. Data: 2012-12-17 22:16:16
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

> [...]
    > ale obawiam się czy nie jest za wielki od 250 ETZ bo tu mam pojemnośc 200
    > ktos może cos podpowie jak z takimi zamianami gazników??

    niestety nie pomogę - mialem z tym do czynienia gdzieś tak w 1990-1991 roku,
    była to nówka sztuka i co chwilę się psuła....

  • 8. Data: 2012-12-17 22:44:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-17 22:16, Jackare pisze:

    > niestety nie pomogę - mialem z tym do czynienia gdzieś tak w 1990-1991
    > roku, była to nówka sztuka i co chwilę się psuła....

    To bys sie dzisiaj latwo odnalazl z chinska motoryzacja bo dziala to tak
    samo.