  • 1. Data: 2012-12-08 14:21:28
    Temat: Suzuki dr 125
    Od: igorus85 <igorwisniewski@_NOSPAM_yahoo.pl>

    Witam jestem zainteresowany kupnem suzuki dr 125 najlepiej w kolorze
    czarnym w cenie do 2750zł. Jeśli ktoś posiada atrakcyjna oferte prosze o
    kantakt mailowy lub SMS nr to 793-239586 Nie odbieram gdyż nie działa mi
    głośnik

  • 2. Data: 2012-12-08 16:49:36
    Temat: Re: Suzuki dr 125
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-12-08 14:21, igorus85 pisze:
> [...]
    > czarnym w cenie do 2750zł. Jeśli ktoś posiada atrakcyjna oferte prosze o
    > kantakt mailowy lub SMS nr to 793-239586 Nie odbieram gdyż nie działa mi

    Kolega Ma fajnego,niestety nie łapie się cenowo,2795zł

    Tomek

  • 3. Data: 2012-12-08 19:19:50
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

> [...]
    > czarnym w cenie do 2750zł. Jeśli ktoś posiada atrakcyjna oferte prosze o
    > kantakt mailowy lub SMS nr to 793-239586 Nie odbieram gdyż nie działa mi

    A nie lepiej poszukać do 2700 i za te 50zł naprawić głośnik?

    --

    morghul

  • 4. Data: 2012-12-08 19:46:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-12-08 19:19, morghul pisze:

    > A nie lepiej poszukać do 2700 i za te 50zł naprawić głośnik?

    A to zalezy od czego to glosnik. Bo jesli od radia tranzystorowego Czar
    to moze wyjsc drozej nawet.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-12-08 19:59:08
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > A to zalezy od czego to glosnik. Bo jesli od radia tranzystorowego Czar
    > to moze wyjsc drozej nawet.
    >

    > --
    > Kuczu

    Życie, co zrobić ;)

    --

    morghul

  • 6. Data: 2012-12-08 21:44:09
    Od: igorus85 <igorwisniewski@_NOSPAM_yahoo.pl>

    Monster napisal

    > Kolega Ma fajnego,niestety nie łapie się cenowo,2795zł

    > Tomek
    A moze mi pan podac namiary na te suzuki ??
    nr