  • 11. Data: 2011-04-05 08:29:21
    Temat: Re: Motocykl prostuje w zakrecie
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 04.04.2011 Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał/a:

    > W każdej poważnej szkole jazdy będą uczyli Cię, abyś w zakręcie nie
    > ujmował gazu. Bo Cię wyprostuje, a przy dużej prędkości wyrzuci z zakrętu
    > na zewnątrz.

    Weź no napisz otem coś więcej. Wiem, to musiała być Weteran, chopper &
    "rusek" pro lans riding school.

    > Zjawisko to da się kontrolować i wykorzystywać, np. do
    > ponoszenia motocykla ze złożenia albo do zmiany kierunku. Zamiast szarpać
    > się z kierą, podkładasz heblem, motocykl się podnosi do pionu i
    > przekładasz go w drugą stronę. Lekko i stabilnie.

    I to właśnie może nawet leży u podstaw światowych sukcesów naszych zawodników.

    A do właściciela problemu, Lovtza z sensem napisał że masz coś spierdolone,
    nie znam GSR'a, ale nie chce mi się wierzyć że "fabrycznie".

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 12. Data: 2011-04-06 10:54:18
    Temat: Re: Motocykl prostuje w zakręcie
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-04-05 07:18, Don Pedro pisze:
    > W dniu 2011-04-04 23:08, KinKong pisze:

    > Wiesz, każdy motocykl jeździ inaczej po zakrętach. Niektóre typy po
    > prostu tak mają, że skręcają gorzej albo lepiej od innych.

    Oprocz tych, co (podobno) nie skrecaja w ogóle. To te same co nie hamuja ;)

    Pozdrawiam na wiosne.

  • 13. Data: 2011-04-06 15:37:48
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    KinKong pisze:

    > Może to wina opon czy może raczej wyjechanego
    > łożyska główki ramy? GSR o wiele ciężej się składa w zakręcie i prostuje się
    > niemal natychmiast. Mam nadzieje, że pomożecie mi znaleźć przyczyne, bo
    > trochę boje się jeździć gdy dzieją się takie cuda ;)

    A jak wygląda kwestia rozmiaru opon w obu pojazdach? Czy w GSRze masz
    oryginalny rozmiar? Jak to wygląda w porównaniu z Hornetem?

    --
    pozdrawiam
    Piotr