    From: Don Pedro <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Motocykl prostuje w zakręcie
    Date: Tue, 05 Apr 2011 07:18:05 +0200

    W dniu 2011-04-04 23:08, KinKong pisze:
    > Użytkownik "Lovtza"<lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości

    Odpiszę Tobie, bo ścigacza mam w KF-ie. Otóż nie wiem, co to za poważne
    szkoły, ale większych głupot dawno nie czytałem. Praktyka pokazuje, że
    ujmowanie gazu mocniej składa moto w zakręcie. Dopiero hamowanie jest w
    stanie prostować moto. Jest bardzo duża różnica pomiędzy ujmowaniem gazu
    a hamowaniem. Jeździć, jeździć, a nie powielać internetowe bzdury.

    > No i chyba mam winnego. :) Zawiszenie jest bardzo miękkie ;/ Dzięki
    > wielkie za poradę. To może być dobry trop, bo w hornecie miałem o wiele
    > twardszy widelec. Musze sprawdzić co jest nie tak z lagami - brak oleju?

    Wiesz, każdy motocykl jeździ inaczej po zakrętach. Niektóre typy po
    prostu tak mają, że skręcają gorzej albo lepiej od innych.

    Pozdr
    DP