eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleMotocykl prostuje w zakręcieRe: Motocykl prostuje w zakręcie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Motocykl prostuje w zakręcie
    Date: Mon, 4 Apr 2011 21:38:17 +0000 (UTC)
    Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
    Lines: 41
    Message-ID: <0cbe5970e42db40f0db23984f1d4bfff$1@grupy.scigacz.pl>
    References: <incsoc$1hpm$1@news2.ipartners.pl>
    <5cfe0eb411905d7e8c662929705afa79$1@grupy.scigacz.pl>
    <indc0a$1p6i$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1301953097 26736 85.232.234.178 (4 Apr 2011 21:38:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Apr 2011 21:38:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/4.0
    X-HTTP-Posting-Host: abde39.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:637664
    [ ukryj nagłówki ]

    KinKongnapisal


    > Wiem o tym, ale prostuje mnie nienaturalnie szybko i to bez hamowania, bo po
    > lekkim odjęciu gazu.


    Jeśli czujesz, że jest to nienaturalnie szybkie, to rzeczywiście może być
    coś na rzeczy. Czasem przesiadając się z jednego motocykla na inny można
    odnieść wrażenie, że ten "nowy" jakoś dziwnie chodzi bo człowiek
    przyzwyczajony jest do motoryki poprzednika... ;)


    > No i chyba mam winnego. :) Zawiszenie jest bardzo miękkie ;/ Dzięki
    > wielkie za poradę. To może być dobry trop, bo w hornecie miałem o wiele
    > twardszy widelec. Musze sprawdzić co jest nie tak z lagami - brak oleju?


    O ile pamiętam w GSRach widelec z przodu już w nowych sztukach był miękki.
    Z czasem, przebiegiem uklepuje się sprężyna i olej się zamienia w "wodę",
    nie ma tłumienia. Trzeba ustalić kiedy było ostatni raz zaglądane do
    zawieszenia. O ile pamiętam waga kierowcy pod jakiego zaprojektowany jest
    ten zawias to coś w granicach 75-80 kg. Jeśli jesteś sporo cięższy to może
    być problem na wyjeżdżonym zawieszeniu. Zobacz ile ugina Ci się ten zawias
    jak siedzisz na moto. Powinien w granicach 25, jeśli jest więcej niż 30 to
    warto by to dobrze pomierzyć i pomyśleć o mocniejszych sprężynach i innym
    oleju. Ale to dopiero po pomiarach.

    No i te łożyska w główce ramy też oblookaj mimo wszystko. Takie akcje też
    się pojawiają przy wysranych łożyskach. A może być też tak, ze wszystkiego
    jest po po trochu. Rozklepany zawias, wybite łożyska i jeszcze rozjeżdżona
    opona - czego oczywiście nie życzę ;)


    pozdr,
    Mariusz


    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: