  • 1. Data: 2009-06-27 10:44:24
    Temat: MotoGP dzis-SOBOTA.
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Dla tych co sa zapominalscy, przypominam, ze wyscigi MotoGP sa dzis, a nie jak
    zazwyczaj w niedziele.
    MotoGP bedzie o 14-tej.

    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-06-27 12:48:07
    Temat: Re: MotoGP dzis-SOBOTA.
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    100!!!!!!!!
    :)

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 3. Data: 2009-06-27 13:50:55
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    BartekGSXF pisze:
    > 100!!!!!!!!
    > :)

    tia... i ta "100"-tka to najciekawszy element wyscigu, bo reszta -
    nuda... :-[

    no moze walka o 6-te...

    --

    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2009-06-27 17:15:44
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > tia... i ta "100"-tka to najciekawszy element wyscigu, bo reszta - nuda...
    > :-[
    >
    > no moze walka o 6-te...
    no generalnie nuda, nawet to 6 bo jakby KFC sie nie zmiescil i chyba jeszcze
    ktos to by tak dojechali do mety. Fajny byl za to wyscig 250.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 5. Data: 2009-06-29 07:39:20
    Od: fv <f...@c...com>

    BartekGSXF wrote:
    > Fajny byl za to wyscig 250.

    Fakt, był super. Nieźle się zdziwiłem jak się okazało, że po puszczeniu gazu aż tak
    motór zahamował.
    Miał farta koleś że wygrał.

    I jeszcze Superbike były niezłe. Kilka kółek pod rząd lider wyścigu wychodził z
    większości zakrętów
    slajdem a na ostatnim kółku prawie położył maszynę.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 6. Data: 2009-06-29 19:46:03
    Od: "Watson" <w...@g...pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > wychodził z większości zakrętów
    > slajdem a na ostatnim kółku prawie położył maszynę.

    Nie fkurwiajcie wiekszosci co nie maja dostepu do specjalnej kablowki co ma
    MOTOGP.
    Dorna ma u mnie osobiscie przejebane. Napluje normalnie na bilet w Brnie.

    --
    Wats.
    Sie mieli.

  • 7. Data: 2009-06-29 20:05:09
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Watson" <w...@g...pl> wrote

    > Nie fkurwiajcie wiekszosci co nie maja dostepu do specjalnej kablowki co
    > ma MOTOGP.
    > Dorna ma u mnie osobiscie przejebane. Napluje normalnie na bilet w Brnie.

    Drogi Watsonie,
    mozna obejzec via siec na zywo. Wprawdzie bez powalajacej
    jakosci ale sie da.
    Nie wiem czy na serwisie meczyki.pl akurat mozna znalesc
    linki do netowych przekazow ale na pewno na jakims sa.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 8. Data: 2009-06-30 08:28:58
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Watson pisze:

    > Nie fkurwiajcie wiekszosci co nie maja dostepu do specjalnej kablowki co ma
    > MOTOGP.

    Glowa do gory, ja ogladalem i robilem notatki.
    Przepisze do maila i Ci wysle.
    ;-)

    KJ