  • 11. Data: 2011-11-07 20:55:15
    Temat: Re: MotoGP Walencja
    Od: janku <j...@g...pl>

    > mialem na mysli ostania
    > prosta wyscigu w Walencji gdzie Kamieniarz na 500m odrobil 5-6 m straty.

    bo Spies zapomnial odkrecic przy wyjsciu
    (chyba byl taki podjarany faktem, ze zaraz wygra)

    --
    pozdr
    janku

  • 12. Data: 2011-11-08 11:22:20
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 07.11.2011 Tytus z domQ <t...@g...pl> napisał/a:

    > Guzik prawda - nie wierze ze CS ma identyczny motocykl jak reszta stawki
    > hondziarzy. A piszac o latach swietlnych roznicy mialem na mysli ostania
    > prosta wyscigu w Walencji gdzie Kamieniarz na 500m odrobil 5-6 m straty.

    No jasne, dali mu ten lepsiejszy bo tak. Honda jest szybsza od Yamahy na
    prostej, to często da się zauważyć. Zwłaszcza w wykonaniu Pedrosy.
    Ale w tym wypadku to Ben ułatwił CS wygranie, chyba nie sądził że
    Stoner zrezygnuje ze ścigania się na ostatnim winklu? To nie Dani.

    A może wiesz jaki cel miałoby mieć HRC w faworyzowaniu CS? Bo mi nic
    nie przychodzi do głowy.

    --
    kakmaratgmaildotcom