  • 11. Data: 2009-07-06 09:03:49
    Temat: Re: MotoGP LS
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    news:h2sdn9$1ap$1@inews.gazeta.pl...

    > Eeeeenie.... Odpuścił przecież Pedrosa. Pełna kontrola.
    Moze i odpuscil ale jeszcze jedno kolko, jeden zakret i pwenie emocje bylyby
    jak w Hiszpanii.
    Zreszta DP powinien przegrac, albo robisz cos na 100% albo nie. Powinien go
    VR objechac, przytarl by mu nosa.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 12. Data: 2009-07-06 11:27:12
    Od: fv <f...@c...com>

    BartekGSXF wrote:
    > Zreszta DP powinien przegrac, albo robisz cos na 100% albo nie. Powinien go
    > VR objechac, przytarl by mu nosa.

    Moim zdaniem DP odpuścił słusznie. Jak prowadzisz przed takim mistrzem jak VR to na
    ostatnim kółku
    nerwy puszczają i łatwo o błąd. (to też wiem z gier komputerowych).

    W końcu VR nie wygrał i to mnie cieszy. Cieszy mnie też niemiłosiernie że jakieś
    miasto tam ogłosiło
    5 lipca dniem Valentino Rossiego a on nie wygrał ;-) I jeszcze że lokalny boss Yamahy
    wręczał puchar
    kierowcy Hondy ;P

    Jakby jeszcze Rizzla Suzuki lepiej ciągnęło to byłaby pełnia nieba.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL