  • 1. Data: 2009-07-04 21:59:09
    Temat: MotoGP LS
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    No i po ptokach, chyba VR zdobedzie 101 zwyciestwo. Choc w kwalifikacjach
    zajal 2 miejsce to obaj najpowazniejsi rywale bo i CS i JL zaliczyli
    highside i zostali zniesieni z toru na noszach. Obaj nie byli w stanie zejsc
    z toru.
    Chyba bedzie nudny wyscig.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 2. Data: 2009-07-04 22:52:00
    Temat: Re: MotoGP LS
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    BartekGSXF pisze:
> [...]
    > zajal 2 miejsce to obaj najpowazniejsi rywale bo i CS i JL zaliczyli
    > highside i zostali zniesieni z toru na noszach. Obaj nie byli w stanie zejsc

    Było by miło, gdybyś używał spoiler space, kwalifikacje to jeszcze luz,
    ale jak się wygadasz po wyścigu zanim obejrzę powtórkę, to ukatrupię :).

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 3. Data: 2009-07-05 00:02:38
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Zefir" <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> napisał w
    wiadomości news:h2omei$fee$1@inews.gazeta.pl...
    > Było by miło, gdybyś używał spoiler space, kwalifikacje to jeszcze luz,
    > ale jak się wygadasz po wyścigu zanim obejrzę powtórkę, to ukatrupię :).
    To tylko dla podniesienia emocji bo na powtorke z zeszlego roku to chyba nie
    ma co liczyc.

    BTW
    Stoner chyba ok ale z Lorenzo cos chyba nie teges. Mam tylko nadzieje, ze
    nie rozwalil kolana bo walnal calkiem calkiem.

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 4. Data: 2009-07-05 21:46:25
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    No to trzeba umiec zeby na 4 kolkach urwac 3 sekundy.
    Malo brakowalo :)

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 5. Data: 2009-07-05 22:24:19
    Od: "E...@g...com" <E...@g...com>

    To byla paraolimpiada, czy mistrzostwa swiata? ;)

  • 6. Data: 2009-07-06 06:31:36
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"BartekGSXF"
    Chyba bedzie nudny wyscig.

    No i wykrakales...dobrze ze choc tor ladny...
    Ziewwww

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 7. Data: 2009-07-06 06:44:24
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > ***"BartekGSXF"
    > Chyba bedzie nudny wyscig.
    >
    > No i wykrakales...dobrze ze choc tor ladny...
    > Ziewwww
    No wez jaki nudny :P
    VR do samego konca ladnie jechal. Szkoda, ze nie bylo jeszcze jednego
    okrazenia bo by sie pewnie z DP ladnie cieli.
    No i JL nerwy zjadly. Gonil, gonil i przepedzlowal, ostatni zakret. btw cos
    z nim jest rzeczywiscie nie tak bo ja tez go nie moge normalnie przejechac.
    Normalnie mam na nim czas 1'24'' az do tego miejsca i zawsze lece pozniej w
    zielone albo mam glebe. :)

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 8. Data: 2009-07-06 08:46:47
    Od: fv <f...@c...com>

    BartekGSXF wrote:
    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > No to trzeba umiec zeby na 4 kolkach urwac 3 sekundy.
    > Malo brakowalo :)

    Eeeeenie.... Odpuścił przecież Pedrosa. Pełna kontrola.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 9. Data: 2009-07-06 08:48:14
    Od: fv <f...@c...com>

    BartekGSXF wrote:
    > (...) ostatni zakret. btw cos
    > z nim jest rzeczywiscie nie tak bo ja tez go nie moge normalnie przejechac.

    Mam to samo (rozumiem że chodzi o gry komputerowe/konsolowe?).

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 10. Data: 2009-07-06 09:02:03
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

    > Mam to samo (rozumiem że chodzi o gry komputerowe/konsolowe?).
    Niestety ale tak :P

    pozdr

    --
    Bartek