    From: "Maciek" <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mostek H i male amplitudy
    Date: Tue, 12 Jul 2011 14:31:57 +0200

    news:1392676757.20110712134716@pik-net.pl...

    > Jak Ci to wyszło?

    Mostek zasilany jest z 380VDC (mogę obniżyć do 350). Częstotliwość PWM to
    16kHz (62,5us).
    Dla 2,3Vrms zakładam, że maksymalny "schodek" napięcia nie powinien być
    większy niż 0,5V, stąd minimalne wypełnienie 0,5V/380V = 0,0013. Więc czas
    załączenia Ton = 0,0013x62,5us = 81ns.

    > Bez przesady.

    Na wyjściu mam filtr 2x1mH + 1uF. Przy sinusoidzie ok. 230 Vrms, obciążeniu
    ok. 200W i taktowaniu PWM-a 16kHz mam tętnienia rzędu 20Vp-p. A to i tak
    trochę dużo. A dla mniejszej amplitudy tętenia przecież nie zmaleją.

    > Użyj modulacji sigma-delta zamiast typowego PWM, zejdź z
    > częstotliwością taktowania do rozsądnych granic, zaimpregnuj porządnie
    > dławiki, żeby nie hałasowały i będzie działać.

    Dzięki, doczytam i przemyślę sprawę. Dodam tylko, że nie mam sprzężenia
    zwrotnego, więc zależy mi na rozwiązaniu w miarę "sztywnym" (niezależnym od
    obciążenia).