  • Data: 2011-07-12 13:54:28
    Temat: Re: Mostek H i male amplitudy
    Od: "Maciek" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1124957090.20110712145609@pik-net.pl...
    > Hello Maciek,
    >
    > Tuesday, July 12, 2011, 2:31:57 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale on się po prostu nie załączy. Nie musisz aż tak dokładnie
    > generować sinusoidy.

    Dlatego zacząłem kombinować tak: przełączyć jedną gałąź mostka, a potem
    przełączyć drugą. Czas załączenia / wyłączenia tranzystora nie był by
    wówczas tak krytyczny.

    > Stosuj filtrowanie dwustopniowe, zwiększ pojemność filtra.

    To jest to! Bo obecnie przy 2x1mH zwiększenie pojemności zagotuje mi
    dławiki. I tak sobię kombinuję, że może uda się je zamienić na 2x3.3mH
    (4x3.3mH) bez drastycznego zwiększania wymiarów.

    > Na Elektrodzie opublikowałem jakiś czas temu ideę realizacji
    > falownika, w którym modulacja delta-sigma została wyliczona metodą
    > propagacji błędu i stablicowana. To da ładną sinusoidę. A regulację
    > napięcia wyjściowego możesz zrealizować poprzez regulację napięcia
    > szyny DC. Przy okazji możesz bardzo łatwo zrealizować sprzężenie
    > zrwotne bez potrzeby stosowania szybkich mnożeń itp.

    Hm, chciałem wszytko załatwić jednym mostkiem. Teraz na zasilaniu mam PFC, a
    z niego mniej niż te 340V nie wyduszę.

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=461
    3602#4613602
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic899287-30.html
    #4613970

    Pięknie dziękuję. Poczytam i poeksperymentuję z symulatorem.

    Maciek