  • 11. Data: 2011-05-04 21:17:01
    Temat: Re: Montaż haka, jakie złącze do przyczepki?
    Od: qnick <r...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 19:56, Michał Baszyński pisze:

    > podstawę prawną poproszę - rejestrowałem ostatnio (jeszcze mam "miękki"
    > dowód rejestracyjny) fabrycznie nową przyczepkę o DMC 1100kg. Czyli
    > powyżej 750kg.

    Fabrycznie nowej nie potrzeba robić przeglądu masz fakturę zakupu wyciąg
    ze świadectwa homologacji i rejestrujesz nie wiem po co Ci przegląd, no
    chyba, że to był fabrycznie nowy SAM :)

  • 12. Data: 2011-05-04 21:28:22
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-05-04 21:17, qnick pisze:

    > Fabrycznie nowej nie potrzeba robić przeglądu masz fakturę zakupu wyciąg
    > ze świadectwa homologacji i rejestrujesz nie wiem po co Ci przegląd, no
    > chyba, że to był fabrycznie nowy SAM :)

    fabrycznie nowa, czyli rejestracja bez badania technicznego - na
    podstawie świadectwa homologacji.
    BTW - światło cofania jest :-) - ale oczywiście z powodu braku przewodu
    i przewidzianego na nie styku we wtyczce nie działa.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 13. Data: 2011-05-04 21:36:19
    Od: qnick <r...@o...pl>

    W dniu 2011-05-04 21:28, Michał Baszyński pisze:
> [...]
    > BTW - światło cofania jest :-) - ale oczywiście z powodu braku przewodu
    > i przewidzianego na nie styku we wtyczce nie działa.

    Dlatego żeby wszystko było ok powinien być wtyk 13 pinowy :) Pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-05-04 22:18:27
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-05-04 21:36, qnick pisze:

    > Dlatego żeby wszystko było ok powinien być wtyk 13 pinowy :)

    i wtedy przeróbka całej instalacji elektrycznej przyczepy plus
    niemożność ciągnięcia jej innym samochodem niż mój..
    To jest przyczepa z demontowalną tylną belką oświetleniową - łączenie
    jest na kolejnym komplecie gniazdo/wtyk, oczywiście 7 stykowym..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 15. Data: 2011-05-05 17:50:52
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w wiadomości

    > i wtedy przeróbka całej instalacji elektrycznej przyczepy plus niemożność
    > ciągnięcia jej innym samochodem niż mój..

    pamietajcie o przejsciowkach 13/7, kilkanascie PLN

    p, zul

  • 16. Data: 2011-05-06 01:03:23
    Od: "G.K." <"tertb69[rot13]"@tnmrgn.cy>

> [...]
    > światło cofania którego na złączu 7 pinowym nie ma i mają złącza 13
    > pinów. Przyczepy o DMC do 750 kg nie muszą mieć światła cofania więc tu
    > wystarczy złącze 7 pin. Jak będziesz ciągał kemping to warto mieć więcej
    > pinów na dodatkowe światła czyli oświetlenie wnętrza oraz zasilanie
    > różnych innych urządzeń w środku przyczepy bo jak założysz złącze 7 pin
    > to będziesz mógł podłączyć tylko światła zewnętrzne a resztę osobnymi
    > kablami trzeba ciągnąć, a jak założysz wtyk 13 pinowy to zawsze można
    > kupić przejściówkę z 13 pinów na 7 pinów i podłączyć starsze przyczepy.

    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź!
    Pozdrawiam,
    Grzegorz