  • 71. Data: 2012-11-17 11:20:18
    Temat: Re: Montaż dźwięku - słuchawki
    Od: Corran <c...@g...com>

    W dniu piątek, 16 listopada 2012 20:51:29 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:
    > Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja też słuchałem HD201 i niestety mają się njak do obecnych HD555
    >
    > Słuch mam trochę zwalony, ale jak ma być do montażu dźwięku to bym dopłacił
    >
    > trochę. Chyba że montaż na zasadzie jest dźwięk, nie ma dźwięku.
    >
    > Trochę drożej było, wtedy zamiast zdaje się 149zł dałem 299zł.

    TU jest kwestia czy nasz autor wątku myśli o tym poważnie, czy nie.

    Jeśli myśli o zaliczeniu przedmiotu to wystarczy cokolwiek, jeśli myśli o montażu
    poważnie - to trzeba kupić coś poważnego, na badziewnych słuchawkach za 100 zł po
    prostu niczego się nie nauczy - nie będzie słyszał różnicy.

    Trochę lepsze słuchawki konsumenckie to tez jest mina - bo są sprzęty na których
    wszystko brzmi ładnie, zmontujesz nagranie z wielośladu z koncertu, myślisz że jest
    super, posłuchasz na czym sinnym i się okazuje że jest kaszana (trochę jak z
    obrabianiem zdjęć na wysaturowanych monitorach).

  • 72. Data: 2012-11-17 11:22:31
    Od: Corran <c...@g...com>

    W dniu piątek, 16 listopada 2012 21:06:46 UTC+1 użytkownik PK napisał:

    > Chłopaki ogarnijcie się. Pytający jest studentem dziennikarstwa.
    >
    > Ma na tych studiach przedmiot z obróbki dźwięku - pewnie jeden
    >
    > semestr, czyli jakieś 30-60h. Do tego może drugie tyle na pracę
    >
    > samodzielną. Potem te słuchawki najpewniej staną się po prostu elementem
    >
    > domowego RTV.
    >
    > Sennheiser, AKG czy od biedy Koss oferują niezłą jakość dźwięku za
    >
    > 100-150 zł. Jak przyszły dziennikarz postanowi zarabiać na tym interesie
    >
    > (i wreszcie kupować oprogramowanie), to sobie kupi narzędzia zarabiające
    >
    > na siebie i wtedy będzie szukał za 1000 a nie 100 PLN :).

    Jak tak to AKG UR-40 fajnie brzmią (ale dołu nie ma) i nie męczą uszu.

    Tylko umiejętność przycięcia materiału z Nagry to nie jest żadem montaż dźwięku.

  • 73. Data: 2012-11-17 15:32:10
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Corran" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > o montażu poważnie - to trzeba kupić coś poważnego, na badziewnych
    > słuchawkach za 100 zł po prostu niczego się nie nauczy - nie będzie

    To trochę inaczej.
    Kupować słuchawki na zaliczenie a potem kosz to znaczy że się jednak jest
    kasiastym.
    A jak się nie ma kasy, to jak już muszę mieć te słuchawki to takie, abym
    potem mógł je sobie używać w domowym RTV.

    Ja zabrałem ze sobą Sony MD playera z nagranymi kawałkami testowymi i
    poszedłem do marketu.
    Podłączyłem, posłuchałem i wybrałem.

    --
    Irokez

  • 74. Data: 2012-11-17 17:40:38
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 17 Nov 2012 03:00:33 +0100, Mr Misio napisał(a):

    > Znow nie dales szansy potencjalnemu koledze? Coz, ze brzydki, jak dusze
    > moze miec piekna ;)

    Jestem DTPowcem. Materiały ze spartolonym składem gryzą mnie boleśnie w
    oczęta. ;D

    [ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
    [ (Tadeusz Kochanowicz) ]

  • 75. Data: 2012-11-17 17:40:38
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 17 Nov 2012 02:22:31 -0800 (PST), Corran napisał(a):

    (ciach...)
    > Jak tak to AKG UR-40 fajnie brzmią (ale dołu nie ma) i nie męczą uszu.
    >
    > Tylko umiejętność przycięcia materiału z Nagry to nie jest żadem montaż dźwięku.

    Nie stresuj biednego studenta! Jego i tak życie wystarczająco mocno
    stresuje! Musisz się jeszcze dokładać do tego?! ;D

    [ House: Sign on the door says "Closed for private event". Cuddy: You're ]
    [ alone.House: How much more private can you get? ("House M.D. 4x09 Games")]

  • 76. Data: 2012-11-17 17:40:38
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 17 Nov 2012 15:32:10 +0100, Irokez napisał(a):

> [...]
    > potem mógł je sobie używać w domowym RTV.
    >
    > Ja zabrałem ze sobą Sony MD playera z nagranymi kawałkami testowymi i

    Gdzie tak można? Bo jak szukałem dokanałowych pchełek dla siebie, to opcji
    odsłuchu w Saturnie ni cholery nie było. :(

    [ Forman: Noble. House: Moronic. It's a synonym. ]
    [ ("House M.D. 3x08 Whac-A-Mole") ]

  • 77. Data: 2012-11-17 20:29:47
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    o...
    > Gdzie tak można? Bo jak szukałem dokanałowych pchełek dla siebie, to opcji
    > odsłuchu w Saturnie ni cholery nie było. :(

    Pchełki dokanałowe to ja się nie dziwię, trzeba by było mieć sztukę testową
    i setki gumek.
    Ale nauszne czy wokółuszne to czemu nie.
    RTVEuro w Wałbrzychu robił problemy to pojechałem do Wrocławia i na
    Bielanach też w Euro bez problemu pan rozpakował, podłączyłem, posłuchałem i
    kupiłem. W Media również na wystawce stały podłaczone do jakiegoś tam ich
    źródła, ale nie było problemu podłączyć się pod swoje.

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 78. Data: 2012-11-18 14:49:49
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sat, 17 Nov 2012 17:40:38 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Jestem DTPowcem. Materiały ze spartolonym składem gryzą mnie boleśnie w
    > oczęta. ;D

    No tos mnie skwitowal...spartolony sklad... ech, w takiej elycie to ja nie
    chce byc :P

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 79. Data: 2012-11-19 08:49:42
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > AFAIR monitory EIZO cały czas są produkowane w Japonii.

    Dla tego tyle kosztują :( pewnie jak by były robione poza Japonią cena mogła
    by spaść o 50%

  • 80. Data: 2012-11-19 14:40:27
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 19 Nov 2012 08:49:42 +0100, Chris napisał(a):

    > Dla tego tyle kosztują :( pewnie jak by były robione poza Japonią cena mogła
    > by spaść o 50%

    Wiesz - nie sama produkcja na ich cenę wpływ ma. W nich jest faktycznie
    nakładzione tyle sprytnej elektroniki, że można się zdziwić. :) Ja tam nie
    żałuję ani pięciu groszy wydanych na EIZO. :D

    [ Ze wszystkich oszustów świata najlepiej sobie radzą politycy i księża, ]
    [ reszta to żałośni neofici. (CGC, pl.pregierz) ]