  • 61. Data: 2012-11-16 23:38:46
    Temat: Re: Montaż dźwięku - słuchawki
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik PK napisał:

    > Chłopaki ogarnijcie się. Pytający jest studentem dziennikarstwa.
    > Ma na tych studiach przedmiot z obróbki dźwięku - pewnie jeden
    > semestr, czyli jakieś 30-60h. Do tego może drugie tyle na pracę
    > samodzielną. Potem te słuchawki najpewniej staną się po prostu elementem
    > domowego RTV.
    > Sennheiser, AKG czy od biedy Koss oferują niezłą jakość dźwięku za
    > 100-150 zł. Jak przyszły dziennikarz postanowi zarabiać na tym interesie
    > (i wreszcie kupować oprogramowanie), to sobie kupi narzędzia zarabiające
    > na siebie i wtedy będzie szukał za 1000 a nie 100 PLN :).

    Czyli wychodzi w sumie lepiej, ajkby sobie kupil jakis dyktafon-olympusa
    za 200-250 i nauczyl sie obslugiweac czerwony przycisk :) Bo o pol-profi
    recznym rekoderze nie bede mowil z racji kwoty niebagatelnie
    zaczynajacej sie od tysiaka ;)

  • 62. Data: 2012-11-16 23:39:46
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Przemysław Ryk napisał:
    > Dnia 13 Nov 2012 21:59:45 GMT, PK napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >
    > IMVHO za bardzo zaimpregnowany...

    No co ty, dziennikarz nie moze byc ograniczony, ma raczej szerokie
    horyzonty ;)

  • 63. Data: 2012-11-17 00:30:37
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 16 Nov 2012 23:39:46 +0100, Mr Misio napisał(a):

    > No co ty, dziennikarz nie moze byc ograniczony, ma raczej szerokie
    > horyzonty ;)

    Wiesz co - przez jakiś czas pisaniem różnych tekstów na życie zarabiałem
    (nie - nie mam ukończonych studiów dziennikarskich). Lat ładnych kilka temu
    to było akurat. Po tym, co na grupie przedstawia, to mam wrażenie, że taki
    artysta w redakcji spędziłby jakieś 15 minut... o ile naprawdę mocno
    potrafiłby się trzymać zębami biurka...

    [ Kobieta jest jak otwarta księga, napisana po hebrajsku, za pomocą ]
    [ chińskich znaków. (JoeMonster.org) ]

  • 64. Data: 2012-11-17 00:38:29
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    > Wiesz co - przez jakiś czas pisaniem różnych tekstów na życie zarabiałem
    > (nie - nie mam ukończonych studiów dziennikarskich).

    Bo do pisania tekstów nie sa potrzebne zadne studia "od pisania
    tekstow". Trzeba umiec pisac poprawnie po polsku (tego ucza w szkolach,
    przynajmniej kiedys uczyli), trzeba miec predyspozycje (rzetelnosc,
    systematycznosc, umiejetnosc tego śmiego i owego). Oraz odrobine czasu i
    checi by doskonalic warsztat.

> [...]
    > to było akurat. Po tym, co na grupie przedstawia, to mam wrażenie, że taki
    > artysta w redakcji spędziłby jakieś 15 minut... o ile naprawdę mocno

    Nie skreslaj go, on mlody stazem :) PAtrzac z naszej - mojej, twojej -
    perspektywy zawodowej i kupy rzeczy, ktore sie widzialo ciezko nam
    zaimponowac. To co ty czy ja widze na pierwszy rzut oka, dla tego
    mlodego czlowieka moze byc terenem nieznanym. On moze po prostu nie
    zdawac soobie sprawy z wiekszosci tego, z czego ty sobie zdajesz sprawe :)

    JAk ma predyspozycje i zaciecie, to moze cos z tego bedzie. Potrzebuje
    jeszcze wytrwalosci i pokory :)

  • 65. Data: 2012-11-17 01:01:05
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sat, 17 Nov 2012 00:38:29 +0100, Mr Misio napisał(a):

> [...]
    > mlodego czlowieka moze byc terenem nieznanym. On moze po prostu nie
    > zdawac soobie sprawy z wiekszosci tego, z czego ty sobie zdajesz sprawe :)

    Wooow, tfardziele, moge byc Waszym kolegom? :-PPPP

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 66. Data: 2012-11-17 01:19:49
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > Wooow, tfardziele, moge byc Waszym kolegom? :-PPPP

    Musisz zdobyc odznake ;) Znaczy sie 100 trofek ;)

  • 67. Data: 2012-11-17 02:20:37
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

> [...]
    > przynajmniej kiedys uczyli), trzeba miec predyspozycje (rzetelnosc,
    > systematycznosc, umiejetnosc tego śmiego i owego). Oraz odrobine czasu i

    Tak tylko wolałem uprzedzić, że ja jeszcze starą maturę zdawałem. ;D Teksty
    moje - jeżeli tylko ktoś chce znaleźć, to problemów z tym nie będzie. :)

    > Nie skreslaj go, on mlody stazem :)

    A w piórka obrósł takie, że fiu fiu...

    > PAtrzac z naszej - mojej, twojej - perspektywy zawodowej i kupy rzeczy,
    > ktore sie widzialo ciezko nam zaimponowac.

    Tu bym się nie zgodził. Pisywałem, czasami jeszcze pisuję. Rzemieślnik ze
    mnie całkiem niezły. Tak mi się przynajmniej wydaje. Mam szczęście znać
    kilku wysokiego lotu fachowców. Znam ich po 10 lat. Dalej im zazdroszczę
    tego, jak potrafią pewne rzeczy ubrać w słowa. :)

    > To co ty czy ja widze na pierwszy rzut oka, dla tego mlodego czlowieka
    > moze byc terenem nieznanym. On moze po prostu nie zdawac soobie sprawy z
    > wiekszosci tego, z czego ty sobie zdajesz sprawe :)

    Jeżeli przy okazji nie widzi, że go ładują na minę... Seriously? Co z niego
    będzie za dziennikarz?

    > JAk ma predyspozycje i zaciecie, to moze cos z tego bedzie. Potrzebuje
    > jeszcze wytrwalosci i pokory :)

    Predyspozycje to ma. Z tego co tu zaprezentował - do chodzenia na skróty...

    [ The most successful marriages are based on lies. ]
    [ (Gregory House "House M.D. 1x04 Maternity") ]

  • 68. Data: 2012-11-17 02:30:38
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 17 Nov 2012 01:01:05 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

    > Wooow, tfardziele, moge byc Waszym kolegom? :-PPPP

    Brzydki jesteś. ;D

    [ Bóg wyjął mężczyźnie żebro i sklonował z niego kobietę. Po skończonej ]
    [ pracy pomyślał: duszę to sobie sama z niego wyciągnie. (JoeMonster.org) ]

  • 69. Data: 2012-11-17 02:34:39
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    > A w piórka obrósł takie, że fiu fiu...

    Wiesz z biologii - kurczak najpierw wyglada jak puchata zolta kulka, a
    dopiero potem jest smaczny :D

> [...]
    > kilku wysokiego lotu fachowców. Znam ich po 10 lat. Dalej im zazdroszczę
    > tego, jak potrafią pewne rzeczy ubrać w słowa. :)

    No tak, tez tak mam. Ale 10 lat temu imponowalo ci 90 na 100, dzis
    imponuje ci 1 na 100 ;)

    > Jeżeli przy okazji nie widzi, że go ładują na minę... Seriously? Co z niego
    > będzie za dziennikarz?

    NAuka kosztuje. Pieniadze. Pot. Nerwy. Kto przezyje - ten staje sie
    twardszy :D

    Wiec nie podcieraj mu noska, niech sam sie usmarka ;)

    > Predyspozycje to ma. Z tego co tu zaprezentował - do chodzenia na skróty...

    Może gra w grę, gdzie sie uprawia park.. peur... no to skakanie po
    scianach :D

  • 70. Data: 2012-11-17 03:00:33
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    > Brzydki jesteś. ;D

    Znow nie dales szansy potencjalnemu koledze? Coz, ze brzydki, jak dusze
    moze miec piekna ;)