  • Data: 2014-05-03 23:42:43
    Temat: Re: Monster odzyskuje swą moc...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Habeck Colibretto" 1ko5117xzdmig$....@h...pl

    > Wyjmij wszystkie karty i wyłącz. Zobaczysz,
    > że czas działania znacznie się wydłuży.

    Moim zdaniem nie ma potrzeby wyjmowania kart -- samo wyłączenie
    tabletu wystarczy. ;) W Overmaxie są dwie SIMki Solorza, a jednak
    Overmaxa nie trzeba ładować co 5 godzin nawet wtedy, gdy jest
    wykorzystywany niemal na maksa. :)

    Aby było klarowniej -- Overmax na razie ładuje do końca
    podpięty do ,,ładowarki sieciowej'' z koncentryczną wtyczką,
    lecz niechlujstwo wykonania zaskakuje a odwzorowanie kolorów
    jest niewiele lesze niż żadne i ekran jest ciemny a sam tablet
    jest ciężki -- z dwiema SIMkami 658 gramów.

    IMO lepszym rozwiązaniem jest Lenovo z 3G -- obecnie w Euro
    AGD za 9hpln. Overmax obecnie za 719 w AC; mnie kosztował
    738.15 pln po tym, co zwrócił mi SyneCek. Biorąc pod uwagę
    koszt dostawy -- właśnie tyle samo, ile teraz życzy sobie
    AC za takiego Overmaxa, jeśli nie liczyć groszy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'