  • 1. Data: 2012-08-08 16:21:15
    Temat: Monoblock twin i jego dekielki
    Od: IjonT <b...@k...eml.pl>

    Witam
    popękały mi od słońca dekielki w monoblocku

    http://www.digital-sat-online.de/product_info.php?cP
    ath=27_39&products_id=953

    ma ktoś pomysł czym to zastąpić / naprawic?

    G.

  • 2. Data: 2012-08-08 16:58:57
    Temat: Re: Monoblock twin i jego dekielki
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://bit.ly/O3t7yQ

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-08-12 15:46:30
    Od: crazy <c...@g...pl>

    W dniu 2012-08-08 16:21, IjonT pisze:
    > Witam
    > popękały mi od słońca dekielki w monoblocku
    >
    > http://www.digital-sat-online.de/product_info.php?cP
    ath=27_39&products_id=953

    > ma ktoś pomysł czym to zastąpić / naprawic?

    Nie wygłupiaj się, tylko kup nowy.

    No, chyba, że chcesz kombinować i po zalaniu konwertera wodą ponieść
    dodatkowe koszta.

  • 4. Data: 2012-08-15 10:01:14
    Od: "peha" <p...@g...pl>

    Poszukaj jakich plastikowych wieczek z kosmetyków pasujących rozmiarem i
    osadź na silikonie