  • Data: 2012-01-20 11:31:57
    Temat: Re: Monitor - tanszy S-IPS czy drogi TN
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-20 12:16, kamil pisze:

    > Mów proszę za siebie, bo jak widzisz większość osób tutaj różnice między
    > TN a IPS dostrzega.

    Udowodniłeś już kilka razy, że masz mnie za idiotę. Nie interesuje mnie
    Twoje zdanie w tym temacie więc nie dementuję.
    Zapewniam, że różnicę widzę, nie widzę jednak powodu, żeby za jej
    zniwelowanie wydać choćby 100 zł.

    Wiem, że tacy jak Ty są potrzebni rynkowi. Szanuję Twój wybór. Jeśli Cię
    stać i masz potrzebę używania monitora nie-TN - złego słowa nie powiem.
    Martwi mnie tylko, że z uporem maniaka próbujesz udowodnić, że każdy
    inny wybór jest złym pomysłem.