eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetMonitor - normy - serwisRe: Monitor - normy - serwis
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Monitor - normy - serwis
    Date: Sun, 23 Aug 2009 20:17:36 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <h6s134$22f$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <h6r5dh$s2h$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h6r4vs$dea$1@inews.gazeta.pl>
    <h6rj2e$nje$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089074212208.chello.pl
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1251051428 2127 89.74.212.208 (23 Aug 2009 18:17:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Aug 2009 18:17:08 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1157075
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza "nie"
    >> rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.
    >
    > No tak, Polska.


    wybacz ale czasami niema wielkiej mozliwosci. jesli zasilacz buczy i
    uniemozliwia ci normalna komfrotowa prace to jednak powinni go wymienic.
    jesli nie beda chcieli go wymienic to trzeba bedzie ich zmusic do tego.
    podam ci prosty przyklad z jednym z monitorow LG.
    problem polegal na tym ze po przejsciu w tryb czuwania nie wzbudzal sie juz
    ponownie, pomagalo jedynie fizyczne wypiecie zasilania i wpiecie ponownie.
    upierdliwe o tyle ze uzytkownik jak poszedl na obiad czy na dluzsza przerwe
    na kawe musial wypinac/wpinac zasilanie zeby moc pracowac dalej.
    wiesz co nam serwis LG odpowiedzial ? ze przezez mozna w windowsie wylaczyc
    przechodzenie monitora w stan czuwania i nawet nam powiedza gdzie to mozna
    zmienic.....

    uwazasz to za profesjonalne podejscie do klienta ?

    monitor byl na serwisie 3 razy przy czym zawsze oddawali go z informacja ze
    wyzej wymienionej usterki nie stwierdzono. na nasza sugestie ze wystarczy
    popracowac przez jeden dzien na nim a zobacza o co chodzi i zeby sobie go
    podlaczyli na pare dni pod swoje komputery, to odpowiedzieli ze oni tak nie
    moga.
    za 4 razem po mocnej awanturze zgodzili sie laskawie zmienic zasilacz
    wpisujac w karcie gwarancyjnej ze wymiana zasilacza na wyrazne zyczenie
    klienta.

    po wymianie zasilacza problem juz sie nie pojawil.

    tak ze po takiej zabawie z serwisem LG jesli by nadal byli oporni na
    wspolprace z klientem nie mial bym wiekszych skrupolow zeby upalic zasilacz
    raz a dobrze bo wtedy go wymienia od reki a nie za 4 reklamacja....

    --
    pzdr
    piotrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: