-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
From: "Piotrek" <...@...ru>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Monitor - normy - serwis
Date: Sun, 23 Aug 2009 20:17:36 +0200
Organization: http://news.icm.edu.pl/
Lines: 40
Message-ID: <h6s134$22f$1@achot.icm.edu.pl>
References: <h6r5dh$s2h$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h6r4vs$dea$1@inews.gazeta.pl>
<h6rj2e$nje$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089074212208.chello.pl
X-Trace: achot.icm.edu.pl 1251051428 2127 89.74.212.208 (23 Aug 2009 18:17:08 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Aug 2009 18:17:08 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1157075
[ ukryj nagłówki ]>> Zadzwon anonimowo i zapytaj, czy naprawia taka wade. Jesli powiedza "nie"
>> rozkrecisz i zrobisz zwarcie na zasilaczu.
>
> No tak, Polska.
wybacz ale czasami niema wielkiej mozliwosci. jesli zasilacz buczy i
uniemozliwia ci normalna komfrotowa prace to jednak powinni go wymienic.
jesli nie beda chcieli go wymienic to trzeba bedzie ich zmusic do tego.
podam ci prosty przyklad z jednym z monitorow LG.
problem polegal na tym ze po przejsciu w tryb czuwania nie wzbudzal sie juz
ponownie, pomagalo jedynie fizyczne wypiecie zasilania i wpiecie ponownie.
upierdliwe o tyle ze uzytkownik jak poszedl na obiad czy na dluzsza przerwe
na kawe musial wypinac/wpinac zasilanie zeby moc pracowac dalej.
wiesz co nam serwis LG odpowiedzial ? ze przezez mozna w windowsie wylaczyc
przechodzenie monitora w stan czuwania i nawet nam powiedza gdzie to mozna
zmienic.....
uwazasz to za profesjonalne podejscie do klienta ?
monitor byl na serwisie 3 razy przy czym zawsze oddawali go z informacja ze
wyzej wymienionej usterki nie stwierdzono. na nasza sugestie ze wystarczy
popracowac przez jeden dzien na nim a zobacza o co chodzi i zeby sobie go
podlaczyli na pare dni pod swoje komputery, to odpowiedzieli ze oni tak nie
moga.
za 4 razem po mocnej awanturze zgodzili sie laskawie zmienic zasilacz
wpisujac w karcie gwarancyjnej ze wymiana zasilacza na wyrazne zyczenie
klienta.
po wymianie zasilacza problem juz sie nie pojawil.
tak ze po takiej zabawie z serwisem LG jesli by nadal byli oporni na
wspolprace z klientem nie mial bym wiekszych skrupolow zeby upalic zasilacz
raz a dobrze bo wtedy go wymienia od reki a nie za 4 reklamacja....
--
pzdr
piotrek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)
- jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- Dziwnie padający Seagate
- Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- Drukowanie bezprzewodowe - jaki interface ?
- Libre Office Krok Po Kroku - Komentarz
- Dysk startowy z dosem - ktokolwiek widział, ktokolwiek zna?
- Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- Re: Drugi ekran na Androidzie
- Vmware update
- Access point na zewnątrz
- dodanie karty graf zawiesza komp
- Jak wybrać laptopa?
- Router i USENET
- Cyjanek kontra powietrze w kontekście (; druku pieniędzy... ;)
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=