  • 1. Data: 2014-06-04 09:26:54
    Temat: Monitor jako lustro
    Od: s...@g...com

    Mam laptopa ale marzy mi się monitor tak z 22 cali.
    Niestety mam żonę i niezbyt duże mieszkanie.
    Zastanawiałem się jak to pogodzić duży monitor+żona+małe mieszkanie.
    I wyszło mi że można by wykorzystać monitor jako lustro gdy żona się maluje.
    Żona zadowolona i ja zadowolony.
    Minus tego rozwiązania to ten że nie ma prądu nie ma lustra.
    No i odwzorowanie kolorów.

    Przerabiał ktoś, ma ktoś pomysł jak ugryź temat??

  • 2. Data: 2014-06-04 10:13:24
    Temat: Re: Monitor jako lustro
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Skoro moja używa w tym celu tabletu ;-)

    -----

  • 3. Data: 2014-06-04 10:27:25
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    s...@g...com pisze:
    > Mam laptopa ale marzy mi się monitor tak z 22 cali.
    > Niestety mam żonę

    Współczuję, witamy w klubie.

    i niezbyt duże mieszkanie.
    > Zastanawiałem się jak to pogodzić duży monitor+żona+małe mieszkanie.
    > I wyszło mi że można by wykorzystać monitor jako lustro gdy żona się maluje.
    > Żona zadowolona i ja zadowolony.

    Myślę że cena zestawu kamera+ monitor dająca jakość nawet najgorszego
    lustra przewyższa koszt upgrade'u mieszkania z wersji slim do L. Równie
    dobrze żona może podczas malowania patrzeć na Ciebie a ty mówisz:
    "w lewo, w prawo, podbij saturację, zmniejsz kontrast".

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2014-06-04 10:33:24
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 04.06.2014 s...@g...com <s...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > No i odwzorowanie kolorów.
    >
    > Przerabiał ktoś, ma ktoś pomysł jak ugryź temat??

    Kamerka? ;) Łazienki nie masz?

  • 5. Data: 2014-06-04 12:35:08
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > I wyszło mi że można by wykorzystać monitor jako lustro gdy żona się
    > maluje.

    Jeśli mieszkanie jest na tyle małe, że nie zmieści się do niego lustro, to
    warto rozważyć poproszenie sąsiada o to, by żona mogła się w jego mieszkaniu
    malować. A Ty sobie wtedy posiedzisz przed 22" monitorem. Takie rozwiązanie
    jest jeszcze lepsze od Twojego, bo będą zadowolone trzy osoby a nie dwie.

  • 6. Data: 2014-06-04 13:21:39
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    ps.com...
[...]

    Skoro "niestety" masz żonę, to może zmień żonę na inną, taką która nie będzie
    malować się wcale...lub zbyt długo ;)

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 7. Data: 2014-06-04 14:09:16
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2014-06-04 09:26, s...@g...com pisze:

    > Minus tego rozwiązania to ten że nie ma prądu nie ma lustra. No i
    > odwzorowanie kolorów.

    Niekoniecznie. Współczesne monitory idealnie nadają się jako lustro
    właśnie bez włączania do prądu. :-)

    --
    rry

  • 8. Data: 2014-06-04 19:53:07
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 04/06/2014 11:35, zhbick wrote:
> [...]
    > rozwiązanie jest jeszcze lepsze od Twojego, bo będą zadowolone trzy osoby a

    A cene flaszki wliczyles w kazde malowanie? Sasiad ot tak sobie to tylko
    raz przyjdzie.
    ;)

  • 9. Data: 2014-06-04 20:21:18
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Żona będzie miała super.
    Ty będziesz myślał, że żona u sąsiada, sąsiad będzie myślał, że żona u Ciebie, a żona
    tup tup cichutko i na zakupy lub do koleżanki.

    -----