  • 1. Data: 2012-05-12 20:45:04
    Temat: Monitor Samsung SyncMaster 957MB ?
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    Pytanie może wywołać uśmiech, nie mniej zaryzykuję.
    Jak zdjąć pokrywę (tyłek) ? Odkręcam wkręty mocujące i dalej, należy nacisnąć
    lub podważyć obudowę w określonych miejscach ? Robiłem to wielokrotnie w innych
    monitorach, z powodzeniem. Tu nie działa. Próby odnalezienia stosownej
    instrukcji serwisowej bez rezultatu.
    PP

  • 2. Data: 2012-05-12 22:16:42
    Temat: Re: Monitor Samsung SyncMaster 957MB ?
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2012-05-12 20:45, PL(N)umber_One pisze:
> [...]
    > monitorach, z powodzeniem. Tu nie działa. Próby odnalezienia stosownej

    Zwykle masz bardzo mocne zatrzaski dookoła całej obudowy.

  • 3. Data: 2012-05-13 21:50:56
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Nex@pl <nex[wytnij_to]@o2.pl> napisał(a):
    > Zwykle masz bardzo mocne zatrzaski dookoła całej obudowy.

    Te muszą być wyjątkowo mocne :). Raczej jest to jednak kwestia "sposobu", bo
    pamiętam na którymś forum był już podobny wątek, niestety nie mogą odnaleźć.
    PP

  • 4. Data: 2012-05-14 17:47:45
    Od: Michał Paszek <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2012-05-13 21:50, PL(N)umber_One pisze:

    > Te muszą być wyjątkowo mocne :). Raczej jest to jednak kwestia "sposobu", bo
    > pamiętam na którymś forum był już podobny wątek, niestety nie mogą odnaleźć.
    > PP

    Od wewnątrz. Pociągnij ramkę od strony matrycy, zdecydowanie łatwiej
    puszczają zaczepy i praktycznie nie widać śladów ingerencji.

  • 5. Data: 2012-05-14 21:32:14
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-14 17:47, Michał Paszek wrote:

    > Od wewnątrz. Pociągnij ramkę od strony matrycy, zdecydowanie łatwiej
    > puszczają zaczepy i praktycznie nie widać śladów ingerencji.

    matrycy w kineskopie?! ach te przyzwyczajenia ;)

  • 6. Data: 2012-05-16 09:09:14
    Od: Michał Paszek <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2012-05-14 21:32, Rafal Lukawski pisze:

    > matrycy w kineskopie?! ach te przyzwyczajenia ;)

    O nie pomyślałem :) Mało CRT robiłem, za to z LCD się często użeram i
    ten sposób jest naprawdę ok. Zatem w temacie nie pomogę, ale na
    przyszłość wiadomo jak podejść do LCD :)

  • 7. Data: 2012-05-16 10:20:14
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Te muszą być wyjątkowo mocne :).

    Sa _cholernie_ mocne. Rozbieralem podobny model
    celem wyczyszczenia przeklinajac chinskich projektantow
    na trzy pokolenia wstecz.

    > Raczej jest to jednak kwestia "sposobu",

    Nie. Brutalnej sily tym razem :P Tylko narzedzia
    odpowiednie, zeby duzych sladow na krawedzi
    obudowy nie zostawic.

    BTW: "Samsung", taaa... w srodku kineskop LG
    a cala elektronika od Philipsa Globalizacja, psiamac ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 8. Data: 2012-05-16 11:06:19
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    A wszystko robi jedna fabryka, tylko nalepki kto inny funduje ;)

  • 9. Data: 2012-05-16 11:09:17
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Vituniu nabazgrał(a):

    > a cala elektronika od Philipsa Globalizacja, psiamac ;)

    LG kupiło dział LCD od Philipsa to co się dziwić :)

  • 10. Data: 2012-05-16 11:09:34
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Nex@pl" <"nex[wytnij_to] nabazgrał(a):

    > A wszystko robi jedna fabryka, tylko nalepki kto inny funduje ;)

    Conajmniej 3 :)