  • Data: 2011-11-01 17:49:48
    Temat: Re: Monitor LG F900P i Schneider 6128.
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:v9uo0zmc110l$.1wlsp85qmnucu.dlg@40tude.net...
    > 6128 ma chyba normalne telewizyjne timingi - nowoczesne monitory
    > komputerowe moga nie obslugiwac 15.625kHz. Ale do zlacza Euro powinno dac
    > sie zrobic prosty interfejs.

    Na giełdzie komputerowej już "wieki temu" widziałem małą skrzyneczkę, będącą
    pośrednikiem między komputerem Amiga, a monitorem (S)VGA. Widziałem też
    tunery TV, z wyjściem od razu na monitor komputerowy. I to z wyborem
    rozdzielczości, z jaką ma pracować monitor.
    Zajrzę niebawem na giełdę, sam mam coś małego do kupienia, zerknę, czy to
    jeszcze jest i ile kosztuje, może taniej wyjdzie kupić? No chyba, że
    zainteresowany lubi te klocki i sam sobie przejściówkę zmajstruje :)

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)