  • Data: 2011-07-31 06:59:18
    Temat: Re: Monitor LCD HP 1902 zbyt jasno świeci
    Od: "Remek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AlexY" napisał:

    >bZacząłbym od obejrzenia stanu lutów, może coś już widać
    > gołym okiem, albo włączyć rozebrany (z zachowaniem rozsądku odnośnie
    > wysokich napięć) i naciskać poszczególne elementy/obszary płyty i
    > patrzeć kiedy się poprawia

    Proponuję przejść na inny poziom. 30 lat naprawiałem telewizory, monitory,
    magnetowidy i inny elektroniczny badziew. Tak więc rady typu naciskaj i patrz co
    się dzieje możesz sobie darować. Pytam o konkrety. Służę schematem w razie
    potrzeby. Podejrzanie wygląda lutowanie dwóch tranzystorów SMD typu RK 70002.
    Tak jakby były już wymieniane. Sklepy sieciowe milczą na ich temat. Zamienniki
    to podobno 2SK1848, 2SK1589, 2SK1591. Może znasz jakiś sklep, w którym można je
    kupić?

    Remek