  • Data: 2011-08-05 18:17:45
    Temat: Re: Monitor LCD HP 1902 zbyt jasno świeci
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Remek napisał:
    > Jakąkolwiek??? W jakiej sprawie? Jesteś w stanie odpowiedzieć choć na jedno
    > pytanie w moim wątku? Oprócz rad jak trzymać lupę i lputownicę? Ta męcząca
    > tępota jest denerwująca. Co masz do powiedzenia w meritum?

    Specu od siedmiu boleści - wpadasz na grupę i żądasz, żeby ktoś podał
    prostą receptę: "wymień R123". Na początku nawet nie raczysz opisać co
    już zrobiłeś a jak ktoś zaczyna od podstaw, to sadzisz swoje arogancke
    "30 lat doswiadczenia" i "możesz sobie darować". Mimo że ktoś chciał
    pomóc. Dla twojej wiedzy - to nie jest płatny serwis porad producenta,
    gdzie się płaci i wymaga. Jak ktoś chce, to odpowie, nic w zamian nie
    otrzymując, oprócz twojego chamstwa.
    W poprzednim wątku, jaki ruszyłeś, chciałeś pomocy w sprawie problemów
    ze stabilnym obrazem na TV. Chwaliłeś się, że mierzyłeś oscyloskopem i
    było OK. Na końcu i tak okazało się, że mimo twoich deklaracji
    "kondensator się kondycjonował" i winne były oscylacje na napięciu
    zasilającym, które jakoś mierzyłeś i nie widziałeś problemów. Wtedy mi
    się nawet nie chciało ironizować, że jak na "30 lat doświadczenia", to
    jesteś cienki, bo nie poradziłeś sobie z prostym pomiarem.
    Nawet jak będziesz ciągle zmieniał adres, to i tak łatwo kogoś takiego
    rozpoznać i znowu wylądujesz w killfile.