  • Data: 2015-06-19 08:02:51
    Temat: Re: Monitor Dell U2410f - jak wejsc w menu serwisowe?
    Od: " 666" <...@...6> szukaj wiadomości tego autora

    W roku jest średnio 260 dni roboczych, po 8 godzin to daje 2080 godzin rocznie, czyli
    nasze monitory pracowały 4-6 lat codziennie
    non-stop od 9 do 17, dużo choćby dla świetlówek.
    Jak zapuszczam Nokia Monitor Test to zażółcenia nie widzę, dopiero jak jest jakaś
    strona interentowa o białym tle lub dokument Worda
    z białym tłem, lub chocby jak piszę tę wiadomość to wydaje mi się, że lewa strona
    ekranu (2/3) jest cieplejsza (lekko różowawa), a
    prawa (1/3) zimniejsza (lekko błękitnawa).

    -----
    > 12 tys to znośnie, ja kupiłem z 8 tys, zażółcenie jednej strony może świadczyć o
    tym że monitor stał tak ze jedna strona