  • Data: 2014-03-09 15:45:01
    Temat: Re: Monitor 16:9
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Borneq" napisał:

    > Takie monitory mają standardową rozdzielczość 1080x1900

    To jest tak zwany trzeci rodzaj prawdy.
    Jeśli już, to 1920x1080.

    > i to problem, bo nie pójdzie na mojej wbudowanej karcie Intel:

    Skąd taki wniosek?
    Pierwsze słyszę, żeby któryś z układów Intela wypuszczonych w XXI w. nie
    pociągnął tej trywialnej rozdzielczości. Prędzej kłopoty miałbyś przy
    1650x1050. Spytałbym się, co to za układ, ale to pewnie jakaś ściśle
    strzeżona tajemnica...

    > Tam maksymalnie jest :

    Tam, czyli gdzie?

    JoteR