  • 1. Data: 2012-09-09 01:00:33
    Temat: Monitor
    Od: Corran <c...@g...com>

    Jaki monitor w okolicach kilkuset zł kupić? Nie mam zielonego pojęcia czego szukać,
    wszystkie są w folderach zajebiszcze. FullHD nie pogardzę.

    Jeden warunek - MAT!

  • 2. Data: 2012-09-09 07:15:15
    Temat: Re: Monitor
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Corran pisze tak:

    > wszystkie są w folderach zajebiszcze

    to obejrzyj sobie w media markt ;)
    kąty bo najbardziej wku i ostrość obrazu.

    fajnie gdyby dał się okręcać o 90'

    --
    Piter

  • 3. Data: 2012-09-09 10:32:18
    Od: Corran <c...@g...com>

    Miało być kilkaset zł, a jak na razie przyglądam się EIZO Foris FS2331.

  • 4. Data: 2012-09-09 11:15:24
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Corran" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Miało być kilkaset zł, a jak na razie przyglądam się EIZO Foris FS2331.

    Brzydki, podstawa tragiczna. Pierwsze to nie problem, drugie, przynajmniej
    dla mnie, bardzo duży. Ale
    założyłem podstawe ze starego FSC P19-1 i działa genialnie. Obraz mnie jakoś
    nie zachwycił ale mam
    odniesienie do innych matryc PVA a nie do jakiegoś megaszajsu za kilkaset
    zł. Dla mnie jest po prostu
    poprawny: ładnie odwzorowuje gradienty (nie tak jak na różnych TN gdzie
    szarości od 0 do 20%
    są identyczne), podświetlenie jest względnie równe, kąty patrzenia
    przyzwoite. Nie wypala oczu. Podobno
    ma dużo fajnych ustawień ale osobiście przez miesiąc nie zdążyłem jeszcze
    włożyć baterii do pilota za
    pomocą którego się to zmienia. Podobno proporcje 16x9 mogą sprawiać
    problemy. Osoby które
    siedzą w tematach monitorowych twierdzą, że ten monitor to absolutne minimum
    jeśli na monitorze ma
    być coś widać a każdy tańszy monitor to wyrzucone pieniądze.

  • 5. Data: 2012-09-09 11:51:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 9 Sep 2012 11:15:24 +0200, ww napisał(a):

    Ty, nie bądź taki zacofany bo cię czytać nie idzie.
    --
    Jacek

  • 6. Data: 2012-09-09 11:58:21
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sun, 9 Sep 2012 11:15:24 +0200, ww napisał(a):

    > Ty, nie bądź taki zacofany bo cię czytać nie idzie.

    To sobie zainstaluj porządny czytnik

  • 7. Data: 2012-09-09 13:07:15
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 09/09/2012 10:58, ww wrote:
    > U?ytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > To sobie zainstaluj porz?dny czytnik

    Nie marudź i zadeklaruj kodowanie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 8. Data: 2012-09-09 18:03:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/3829260
    http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/2551820
    http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/2279609

    --
    Piter

  • 9. Data: 2012-09-09 18:28:12
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości

    > Nie marudź i zadeklaruj kodowanie.

    Ja marudze ? Ciekawe

  • 10. Data: 2012-09-10 14:05:51
    Od: Tom <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-09 10:32, Corran pisze:
    > Miało być kilkaset zł, a jak na razie przyglądam się EIZO Foris FS2331.

    Mam go od prawie roku i w zasadzie jestem zadowolony. Nie zauważyłem
    większych jakiś mankamentów. Te drobniejsze wady to brak regulowanej
    wysokości, wbudowane głośniki to tragedia (ale oczywiście nie ma
    obowiązku z nich korzystać), szkoda, że to tylko 23" a nie troszkę
    więcej no i cena nie najniższa, ale wiadomo płaci się za markę.
    Mimo wszystko w tym przedziale cenowym uważam za dobry wybór.

    T.