-
31. Data: 2012-11-08 11:18:40
Temat: Re: Monitor
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Dnia Tue, 6 Nov 2012 13:25:30 -0800 (PST), Corran napisał(a):
>>> Jeszcze pytanie. Czego potrzebuje do gwarancji? Bo mam jedynie rachunek, wołać
coś więcej od sprzedawcy?
>>
>> Nie dostałeś wraz z monitorem wydrukowanej karty gwarancyjnej zgodnej ze
>> wzorem z http://www.eizo.pl/node/25?
>
> Nie dostałem
Ścigaj sprzedawcę.
>> Jeżeli odpowiesz twierdząco, to
>> istnieje podejrzenie, że monitor pochodzi z szarego kanału dystrybucji.
>> Naprawę gwarancyjną w Polsce oczywiście serwis dystrybutora EIZO Ci
>> zrealizuje, ale nie na takich samych warunkach, jak w sytuacji, w której
>> miał byś monitor z polskiego kanału dystrybucji. Różnice masz opisane na
>> stronie http://www.eizo.pl/gwarancja.
>
> Myślę, że jest wasz, kupiłem u "partnera" i dostałem Photo & Graphic Designer (z
napisami po polsku).
Jeżeli to partner z listy http://www.eizo.pl/gdzie-kupic - tym bardziej
ścigaj go o kartę gwarancyjną.
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Gentleman broni kobiety tak długo, dopóki z nią nie zostanie sam na sam. ]
[ (Benicio Del Toro) ]